قیمت مغز بادام درختی _ شرکت خشکبار شادیز

قیمت مغز بادام درختی

قیمت مغز بادام درختی _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام درختی اعلای ایرانی را با تضمین بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

قیمت مغز بادام درختی

بادام درختی از محبوب ترین و مغذی ترین انواع خشکبار ایرانی است که در سالهای اخیر میزان خرید و فروش و مصرف آن افزایش پیدا کرده است بادام های درختی در انواع بادام سنگی،بادام مامایی،بادام منقا و بادام ربیع در ایران تولید می گردد و به صورت مغز و با پوست به فروش می رسد. بادام بیشتر در استان های فارس،چهارمحال بختیاری،اصفهان،کرمان و… تولید می گردد.

مغز بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاخ معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فیبر،منیزیم و .. است که نقش اساسی در تقویت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن ایفا می کند مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و شامل دو لپه بزرگ سفید و روغنی می باشد البته چربی موجود در بادام از نوع اشباع نشده است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند از مغز بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود .

قیمت مغز بادام با توجه به نوع،سایز و مرغوبیت آن محاسبه می گردد یعنی هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد همانطور که گفتیم سایز مغز بادام مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت مغز بادام است قیمت مغز بادام را بدین گونه محاسبه می کنند که مقدار صد گرم از مغز بادام را جدا کرده سپس دانه های آن را شمارش می کنیم تعداد دانه بادام در صد گرم همان سایز بادام است عوامل دیگری هم چون تازگی و میزان چربی مغز بادام بر قیمت بادام تاثیر گذار است.

شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام درختی تازه و مرغوب ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در صئرت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شکماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

قیمت مغز بادامقیمت مغز بادام درختیمغز بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *