بادام منقا خام صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

بادام منقا خام صادراتی

بادام منقا خام صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز بادام منقا درجه یک صادراتی را به صورت عمده به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

بادام منقا خام صادراتی

بادام منقا یا همان بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد از بادام منقا به صورت خام ،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام منقا در چندین استان کشور مانند استان چهار محال بختیاری،اصفهان و فارس تولید می گردد.

بادام منقا نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی و گزینه مناسبی برای صادرات به صورت عمده می باشد مهم ترین مزیت این بادام درصد بالای مغز به پوست آن است میزان مغز بادام منقا از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است این بادام هم چنین خواص مغذی بسیار فراوان و خاصیت سیرکتندگی بالایی دارد به همین دلیل گزینه خوبی برای میان وعده است.

بادام منقا علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب و متعادلی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند تولید این بادام بسیار سودآور است زیرا متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.

بادام منقا با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد قیمت بادام منقا با توجه به درصد و کیفیت مغز ،میزان ضخامت پوسته و تازگی آن محاسبه می شود .

مصرف بادام منقا سبب استحکام استخوان ها و دندان ها هم چنین پیشگیری از پوکی استخوان می شود مصرف بادام منقا به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها و پروتئین به تقویت پوست و مو کمک می کند .

شرکت خشکبار شادیز بادام منقا  خام صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام منقا خامبادام منقا خام صادراتیبادام منقا صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *