مغز گردو صادراتی تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز گردو صادراتی تویسرکان

مغز گردو صادراتی تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز مغز گردوی سفید و خوش طعم صادراتی تویسرکان را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

مغز گردو صادراتی تویسرکان

شهرستان تویسرکان مهم ترین قطب تولید و فروش انواع گردو و مغز گردو در استان همدان است گردوهای تویسرکان به دلیل دارا بودن مغز سفید،پر و چربی فراوان در بازارهای داخلی و خارجی شهرت دارند. علاوه بر این مغز گردوی تویسرکان طعم بسیار لذیذی دارد که سبب افزایش میزان خرید و فروش آن شده است .

شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب ،محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو در ایران است مغز گردوی تویسرکان با درجه های کیفی مختلف در بازارهای کشور موجود می باشد نوع درجه یک و مرغوب مغز گردوی تویسرکان توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

مغز گردو از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است که از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو چربی بسیار فراوانی دارد البته چربی موجود در آن از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود مصرف چند عدد مغز گردو در روز حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری بدن را تامین می نماید.

مغز گردو منبع خوبی از ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که نقش اساسی در سلامت بدن و پیشگیری از بیماری ها ایفا می کند مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا خواص و کیفیت خود را از دست می دهد به همین منظور شرکت شادیز پس از دریافت سفارشان مشتریان گردوی با پوست را به مغز تبدیل کرده و در اختیار آن ها قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شکماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردو تویسرکانمغز گردو صادراتیمغز گردو صادراتی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *