پسته کله قوچی اعلا خندان _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته کله قوچی اعلا خندان

Many pistachios, may be used as background


پسته کله قوچی اعلا خندان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته کله قوچی خندان و خام  را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

پسته کله قوچی اعلا خندان

پسته کله قوچی از ارقام لوکس پسته های ایرانی است این پسته ظاهری درشت و گرد دارد پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بالاترین میزان تولید پسته را در ایران به خود اختصاص داده است.

پسته کله قوچی علاوه بر درشتی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است انس این پسته پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد درجه خندانی پسته کله قوچی بالا است پوست استخوانی این پسته کرم رنگ و مغز آن قرمز می باشد استفاده از پسته کله قوچی در آجیل بسیار چشمگیر است.

بیشترین حجم از پسته کله قوچی در کرمان،رفسنجان،دامغان و یزد تولید می گردد و به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای عربی صادر می گردد قیمت پسته کله قوچی از پسته فندقی بالاتر و از پسته اکبری پایین تر است انس های مختلف پسته کله قوچی در بازار موجود می باشد و در انواع خندان،دست چین ،آب خندان و دهان بسته در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شود.

بیشترین شهرت پسته کله قوچی به دلیل درشتی آن است و بیشتر به صورت آجیلی از آن استفاده می شود. پسته کله قوچی با پسته فندقی از یک خانواده است با این تفاوت کگه پسته فندقی ریز اما پسته کله قوچی درشت است.

شرکت بازرگانی شادیز به واسطه ی همکاذی با تولید کنندگان معتبر پسته در ایران پسته کله قوچی درجه یک و خندان را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی اعلاپسته کله قوچی اعلا خندانپسته کله قوچی خندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *