پسته کله قوچی صادراتی اعلا _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته کله قوچی صادراتی اعلا

پسته کله قوچی صادراتی اعلا _ شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین پسته کله قوچی را جهت صادرات، به صورت مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.

پسته کله قوچی صادراتی اعلا

پسته کله قوچی اعلا یکی از پر طرفدار ترین انواع پسته تولید شده در ایران است. این نوع پسته با داشتن طعمی لذیذ و ظاهری درشت و کروی یکی از لوکس ترین آجیل های ایرانی به شمار می رود.

پسته کله قوچی به دلیل درشتی ،انس پایینی دارد. به همین دلیل تعداد دانه آن در یک کیلوگرم کمتر است. از پسته کله قوچی بیشتر برای مصارف آجیلی و مغز پسته استفاده می شود. شما می توانید از پسته کله قوچی به عنوان یک میان وعده مقوی و سالم استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین و درشت ترین پسته تولید شده در ایران است. این پسته از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با پسته فندقی دارد. با این تفاوت که پسته فندقی کوچک، اما پسته کله قوچی درشت تر و بزرگ تر است.

پسته کله قوچی پس از فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. از پسته کله قوچی بیشتر جهت صادرات به کشورهای کیفیت محور مانند کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس استفاده می شود. کشورهای امارات،کویت،لبنان،قطر،عمان،بحرین و کشورهای اروپایی مانند آلمان،استرالیا،انگلستان و ..از جمله بزرگ ترین خریداران پسته کله قوچی می باشند.

این پسته برای نخستین بار توسط فردی به نام حاج علی شریفی شناسایی و معرفی گردید. بیشترین حجم از تولید پسته کله قوچی در ایران متعلق به استان کرمان و شهرستان رفسنجان است البته پسته کله قوچی در دیگر مناطق کشور مانند خراسان،یزد،سمنان و .. نیز تولید می گردد.

بازرگانی شادیز ازجمله شرکت های تامین کننده پسته کله قوچی صادراتی به صورت مستقیم و تناژی در کشور است. مجموعه شادیز آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان و بازرگانان محترم می باشد.

هم اکنون می توانید جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

پسته صادراتی کله قوچیپسته کله قوچی اعلاپسته کله قوچی صادراتیپسته کله قوچی صادراتی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *