صادرات گردو ایرانی به آذربایجان _ بازرگانی شادیز

صادرات گردو ایرانی به آذربایجان

Dried walnuts isolated on white background


صادرات گردو ایرانی به آذربایجان _ بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی ایرانی را به صورت عمده و مستقیم به کشور آذربایجان صادر می نماید.

صادرات گردو ایرانی به آذربایجان

کشور آذربایجان به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد صادراتی کالاهای ایرانی در کشور شناخته می شود. انواع محصولات کشاورزی از جمله گردو به صورت مستقیم به بازارهای این کشور صادر می گردد و در آمد های ارزی بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

باکو پایتخت آذربایجان و بزرگ ترین شهر و بندر این کشور می باشد. کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در دنیا ،از اصلی ترین تامین کنندگان گردو برای کشور آذربایجان است. هر ساله حجم قابل ملاحظه ای از انواع گردوهای ایرانی روانه بازار این کشور می شود.

گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و کیفیت بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بیشماری از نقاط مختلف دنیا دارند. کشورهای ترکیه،آذربایجان و امارات از جمله بزرگ ترین خریداران گردوهای ایرانی به شمار می آیند.انواع گردو و مغز گردوی درجه یک ایرانی به صورت فله و بسته بندی شده توسط تجار ایرانی به این کشورها صادر می گردد.

گردو یکی از خشکبارهای محبوب و پر کاربرد در مناطق مختلف دنیا به شمار می آید. مغز گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،امگا۳،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،فسفر،فیبر و .. است. مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود. یکی از مهم ترین خواص گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز،به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده و صادر کننده گردو به صورت دست اول در ایران،این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

صادرات گردو ایرانیصادرات گردو ایرانی به آذربایجانصادرات گردو به آذربایجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *