صادرات گردو درجه یک ایرانی به ترکیه _ بازرگانی شادیز

صادرات گردو درجه یک ایرانی

صادرات گردو درجه یک ایرانی به ترکیه _ بازرگانی شادیز انواع گردوی ایرانی را به صورت عمده به ترکیه صادر می نماید کشور ترکیه از خریداران اصلی گردوی ایران است.

صادرات گردو درجه یک ایرانی به ترکیه

کشور ترکیه یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان گردوی ایرنی است بازار فروش گردو در ترکیه از رونق بالایی برخوردار است مصرف گردو و مغز گردو در این کشور بسیار رایج است و بیشترین گردوی واردتی موجود در بازارهای این کشور را گردوی ایرانی تشکیل می دهد.

کشور ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است گردوهای درجه یک و مرغوب با توجه به چربی و مواد غذایی آن ها شناخته می شوند گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و کیفیت بسیار مرغوب هستند و بالاترین رتبه را در بین کشورهای تولید کننده گردو دارا می باشند.

صادرات گردو به ترکیه به دلیل عدم نیاز به بازاریابی و حمل و نقل آسان رونق بالایی دارد انواع مختلف گردو و مغز گردوی ایرانی به صورت عمده و بسته بندی شده به این کشور همسایه صادر می گردد.

انواع گردوی ایرانی عبارتند از گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو تویسرکان،گردو جمال،گردو خوشه ای،گردو نوک کلاغی و.. هر یک از انواع گردو خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند گردوهای ایرانی بیشتر در استان های فارس،همدان،کرمان،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و خراسان تولید می گردد.

گردو میوه ای ارزشمند و مقوی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو درصد چربی و امگا۳ فراوانی دارد که به تقویت حافظه،بهبود عملکرد مغز و کاهش کلسترول خون کمک می کند.

در صورت تمایل به خرید و فروش هم چنین صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردوصادرات گردو ایرانیصادرات گردو ایرانی به ترکیهصادرات گردو به ترکیهصادرات گردو درجه یک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *