گردو کاغذی و مغز گردو تویسرکان _ بازرگانی شادیز

گردو کاغذی و مغز گردو تویسرکان

گردو کاغذی و مغز گردو تویسرکان _ بازرگانی شادیز گردو و مغز گردوی مرغوب تویسرکان را با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش می رساند.

گردو کاغذی و مغز گردو تویسرکان

شهرستان تویسرکان از قطب های گردو خیز در استان همدان است گردوی تویسرکان  مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع گردوی تولید شده در ایران است گردوهای تولید شده در تویسرکان مغز سفید،پر و چربی بالا هم چنین طعم بسیار بی نظیری دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

انواع مختلف گردو از جمله گردوی پوست کاغذی به صورت عمده در این شهرستان تولید می گردد و به صورت مغز و با پوست به بازار عرضه می گردد گردو پوست کاغذی مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران و دنیا است پوست این گردو بسیار نازک است علاوه بر آن مغز بسیار درشت ،سفید و خوش طعمی دارد تویسرکان با توجه به آب و هوا و اقلیم خوب محیط مناسبی برای پرورش گردو است و به بهشت گردو در ایران معروف است.

گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردوی تولید شده در ایران با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود گردوی تویسرکان به دلیل کیفیت بالا با قیمت بالاتری عرضه می گردد نوع درجه یک گردوی همدان میزان تقاضای بسیار بالایی دارد.

مغز گردوی تویسرکان نیز از اعلاترین انواع مغز گردوهای ایرانی است مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.مصرف گردو نقش به سزایی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و از بروز انواع بیماری ها مانند سرطان پیشگیری می کند.

بازرگانی شادیز یکی از تامین کنندگان اصلی انواع گردو در ایران است مشتریان عزیز می توانند انواع گردو و مغز گردوی تولید شده در تویسرکان را به صورت کاملا تضمینی و با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری فرمایند.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰-۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو کاغذی تویسرکانگردو کاغذی و مغز گردو تویسرکانگردو و مغز گردو تویسرکانمغز گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *