گردو پوست کاغذی تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز

گردو پوست کاغذی تویسرکان

گردو پوست کاغذی تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز گردوی کاغذی درجه یک تویسرکان را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

گردو پوست کاغذی تویسرکان

گردو میوه ای بسیار ارزشمند و پر طرفدار است. این میوه کاربرد فراوانی در صنایع مختلف غذایی،دارویی،آرایشی و بهداشتی دارد. مغز گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به سلامت و تقویت بدن کمک می کند.

گردو انواع مختلفی دارد و در نقاط مختلف ایران به صورت عمده تولید می گردد. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار با کیفیت می باشند. گردوی تویسرکان با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران و نامی آشنا برای دوستداران و صادر کنندگان این محصول می باشد. گردوی تویسرکان محصول شهرستان تویسرکان در استان همدان است. از مشخصه های اصلی این گردو پوست نازک،مغز گوشتی و سفید،چربی فراوان و طعم عالی آن است که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

گردوی تویسرکان با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران و حتی جهان است و همواره متقاضیان بیشماری از نقاط مختلف دنیا دارد. شهرستان تویسرکان به سبب برخورداری از آب و هوای کوهستانی بهترین محیط جهت پرورش و تولید گردو است. شهر تویسرکان به دلیل داشتن باغ های متعدد گردو و تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی، به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد.

گردو در انواع پوست سنگین،سبک و پوست کاغذی در تویسرکان تولید می شود. نوع پوست کاغذی آن بسیار مرغوب می باشد و متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد. گردوی تویسرکان به کشورهایی نظیر عمان،امارات،کویت،قطر،چین،آمریکا،گرجستان،آلمان،فرانسه و .. صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده گردوی تویسرکان در ایران به شمار می رود.

جهت خرید،فروش و یا صادرات این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو پوست کاغذی تویسرکانگردو کاغذی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *