تولید و فروش انواع بادام و مغز بادام _ بازرگانی شادیز

تولید و فروش انواع بادام و مغز بادام

تولید و فروش انواع بادام و مغز بادام _ بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام ایرانی را به صورت عمده و تناژی به خریداران گرامی عرضه می نماید.

تولید و فروش انواع بادام و مغز بادام

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام درختی اعم از بادام سنگی،بادام مامایی،بادام محب،بادام ربیع و انواع مغز بادام شیرین و تلخ با درجه های کیفی مختلف را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

مشتریان عزیز می توانند مرغوب ترین انواع بادام ایرانی را با ارزان ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن از این مرکز خریداری نمایند.

بادام یکی از پر طرفدارترین انواع خشکبار ایرانی به شمار می رود که از آن به صورت های مختلف خام،شور ،بوداده،خلال شده و پودر در تهیه انواع غذاها و در صنایع مختلف استفاده می شود. کشور ایران به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز مرغوب ترین انواع بادام را تولید و به کشورهای مختلف دنیا صادر می نماید.

مهم ترین انواع بادام ایرانی عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام ربیع

بادام پوست کاغذی

بادام شاهرودی

بادام کوهی

بادام تلخ و..

هر یک از انواع بادام خصوصیات جداگانه ای دارند و به شکل مغز شده و با پوست در بازار خرید و فروش می شود. بیشترین سطح زیر کشت بادام درختی در کشور متعلق به استان های چهارمحال بختیاری،استان فارس،اصفهان،کرمان و.. است.

بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فیبر،پتاسیم و .. است. از خواص تغذیه ای و درمانی مغز بادام می توان به استحکام استخوان ها،تقویت حافظه،بهبود عملکرد قلب،پیشگیری از سرطان و .. اشاره کرد.

مزیت های بادام های ایرانی عبارتند از:

بادام های ایرانی تراریخته نیستند.

بادام های ایرانی چربی بسیار بالایی دارند.

بادام های ایرانی طعم شیرین و دلپذیری دارند.

بادام های ایرانی تنوع بسیار بالایی دارند.

بادام های ایرانی خواص مغذی فراوانی دارند.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید،فروش و صادرات بادام،آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

انواع بادام و مغز بادامبادام و مغز بادامتولید و فروش انواع بادامتولید و فروش انواع بادام و مغز بادامتولید و فروش بادام و مغز بادامفروش انواع بادام و مغز بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *