بادام و مغز بادام درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز

بادام و مغز بادام درجه یک

بادام و مغز بادام درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام تازه و مرغوب ایرانی را بصورت عمده به خریداران عزیز ارائه می نماید.

بادام و مغز بادام درجه یک

بادام از پر مصرف ترین انواع خشکبار و عضو ثابت آجیل های ایرانی است مغز بادام خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد که به بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن و تقویت بدن کمک می کند بادام از درختان سازگار با گرمی هوا است و در مناطق گرم و خشک رشد می کند.

بادام درختی انواع مختلفی دارد که به دو گروه بادام شیرین و بادام تلخ تقسیم می شود بادام تلخ مصرف خوراکی ندارد زیرا حاوی مقادیر کمی مواد سمی است اما خواص مغذی فراوانی دارد و از آن در صنایع مختلف و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود بادام همای شیرین عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی هر یک از انواع بادام بصورت مغز و یا با پوست در بازار خرید و فروش می شود.

بیشترین حجم از بادام درختی ایران در استان فارس و چهار محال بختیاری تولید می گردد مغز بادام حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین ها،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فیبر و فسفر است مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان،بهبود عملکرد مغز و قلب،تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان می شود.

قیمت بادام با پوست با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز و تازگی آن محاسبه می شود هر چه بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد در نتیجه قیمت بالاتری دارد قیمت مغز بادام نیز با توجه به کیفیت و سایز آن محاسبه می شود.

از بادام بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از بادام در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام مرغوب و با کیفیت ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده و در هر حجمی برای شما عزیزان تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام درجه یکبادام و مغز بادامبادام و مغز بادام درجه یکمغز بادام درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *