بادام منقا یک پوست(بادام پوست کاغذی) _ خشکبار شادیز

بادام منقا یک پوست

بادام منقا یک پوست(بادام پوست کاغذی) _ خشکبار شادیز مرغوبترین بادام منقا را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

بادام منقا یک پوست

بادام منقا یکی از بهترین خشکبارهای ایران است که از آن بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیلها استفاده می شود بادام منقا یا همان بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت می شکند.از مهمترین مزیت های این بادام درصد مغز به پوست بالای آن است میزان مغز بادام منقا از بادام مامایی و بادام سنگی بیشتر است.

بادام منقا با درجه های کیفی مختلف و در انواع بادام منقا یک پوست که بهترین نوع آن است و بادام منقا دو پوست در بازار خرید و فروش می شود بیشترین میزان تولید این بادام متعلق به استان چهارمحال بختیاری و اصفهان است.

مغز بادام منقا خواص تغذیه ای و درمانی فراوان و هم چنین خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد بادام منقا گزینه مناسبی برای میان وعده و برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف می باشد به طور کلی بادام منقا یکی از لوکس ترین انواع خشکبار است و برای صادرات بصورت عمده مناسب می باشد این بادام میزان تقاضای بالایی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

علاوه بر طعم و کیفیت خوب این بادام قیمت متناسبی با سطح درآمد خانواده های ایرانی دارد به همین دلیل مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

شرکت خشکبار شادیز بادام منقا یک پوست تازه و درجه یک را بصورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به متقاضیان عزیز عرضه می نماید این محصول بصورت خام و عمده ارائه می گردد.

جهت خرید یا فروش محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمتها و سایر محصولات با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذیبادام منقا یک پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *