پسته احمد آقایی عمده _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

پسته احمد آقایی عمده _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز مرغوبترین پسته احمد آقایی را بصورت عمده و خام به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

پسته احمد آقایی عمده

این پسته یکی از پر فروش ترین انواع پسته های تجاری ایران است ظاهر پسته احمد آقایی کشیده و بلند است و جزو ارقام بادامی به شمار می آید این پسته شباهت ظاهری نزدیکی با پسته اکبری دارد اما از آن کمی کوچکتر است مغز پسته احمد آقایی قرمز رنگ و پوست استخوانی آن سفید روشن است که ظاهر آن را زیباتر ساخته است .

بیشترین سطح زیر کشت پسته احمد آقایی مربوط به استان کرمان،یزد و خراسان است از این پسته برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی استفاده می شود این پسته علاوه بر کشیدگی و ظاهر زیبا طعم و درجه خندانی خوبی دارد  از پسته احمد آقایی بصورت خام و شور در انواع آجیل و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

قیمت پسته احمد آقایی با توجه به انس،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن محاسبه می شود قیمت پسته احمد آقایی از پسته فندقی بیشتر و از پسته اکبری و کله قوچی کمتر است به طور کلی پسته احمد آقایی همه مشخصات یک پسته خوب مانند ظاهر زیبا،طعم خوب،خندانی و قیمت مناسب را دارا می باشد به همین علت این نوع پسته میزان عرضه و تقاضای پر رونقی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز با توجه به نیاز مشتریان این محصول را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمتها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۲۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقاییپسته احمد آقایی عمدهعمده پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *