گردو ایرانی مرغوب _ خرید و فروش گردو و مغز گردو

گردو ایرانی مرغوب

گردو ایرانی مرغوب _ خرید و فروش گردو و مغز گردوی ایرانی در این مجموعه بصورت عمده انجام می شود گردوهای ایرانی از مرغوبترین گردوها در دنیا هستند.

گردو ایرانی مرغوب

گردو میوه ای گرد و دارای دو پوسته است یک پوست سبزرنگ و نرم که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و استخوانی که مغز گردو درون آن جای دارد مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد و آن را با نام غذای مغز بیان می کنند زیرا مغز گردو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به تقویت و بهبود عملکرد مغز کمک می کند و از بیماری آلزایمر نیز پیشگیری می نماید.

مغز گردو های ایرانی از نظر طعم،مزه و میزان چربی بسیار با کیفیت می باشند چربی گردو از نوع غیر اشباع است و به کنترل کلسترول خون کمک می کند مصرف مغز گردو بصورت روزانه نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می نماید.

گردو در ایران انواع مختلفی دارد که عبارتند از گردوی پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو نوک کلاغی . هر یک از انواع گردو خصوصیات و مزیتهای متفاوتی دارند و به صورت مغز و یا با پوست در بازار خرید و فروش می شوند.

درخت گردو در آب و هوای معتدل و نیمه معتدل کوهستانی به خوبی رشد می کند بیشترین میزان تولید گردو در کشور متعلق به استان فارس،کرمان،همدان،آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است.

گردوهای تولید شده در مناطق مختلف کشور علاوه بر مصارف داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد و به دلیل کیفیت بالا همواره میزان صادرات پر رونقی دارند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی مرغوب و تازه را بصورت دست اول با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد هم اکنون می توانید جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو و مغز گردو ایرانیگردو ایرانیگردو ایرانی مرغوبمغز گردو ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *