مغز گردو ایرانی صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

مغز گردو ایرانی صادراتی

walnuts isolated on white background


مغز گردو ایرانی صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی ایرانی تازه و درجه  یک صادراتی را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

مغز گردو ایرانی صادراتی

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان انواع گردو و مغز گردو در دنیا است. گردوهای ایرانی به لحاظ طعم،مزه و روغن دهی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.انواع گردوی تولید شده در کشور به شکل مغز شده و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

مغز گردو مهم ترین فرآورده گردو و تنها بخش خوراکی آن است. گردو منبعی غنی از ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فیبر و.. می باشد. مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود البته چربی موجود در گردو از نوع اشباع نشده است و برای بدن مفید می باشد.

مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

انواع گردو و مغز گردو در نقاط مختلف کشور به صورت عمده تولید می گردد اما بیشترین حجم از تولید مغز گردو در کشور متعلق به استان آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی ،همدان و استان فارس می باشد. صادرات گردو توسط تجار ایرانی به کشورهایی نظیر روسیه،ترکیه،امارات،قطر،عراق و.. انجام می شود.

مغز گردوهای ایرانی بر اساس رنگ و میزان شکستی به انواع مختلفی تقسیم می شود که عبارتند از:

مغز گردو سفید

مغز گردو معمولی

مغز گردو خورشتی

مغز گردو دندانه

قیمت مغز گردو نیز با توجه به دو پارامتر نام برده یعنی رنگ مغز گردو و میزان شکستگی آن محاسبه می شود. مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی دوپر سفید است و قیمت بالایی دارد.

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده گردو در ایران مرغوب ترین مغز گردوی ایرانی را به صورت عمده به خریداران در سراسر کشور ارائه می نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

مغز گردو ایرانیمغز گردو ایرانی صادراتیمغز گردو صادراتیمغز گردو صادراتی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *