فروش بادام سنگی درجه یک شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام سنگی درجه یک شهرکرد

فروش بادام سنگی درجه یک شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز عمده بادام سنگی شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده در کشور به فروش می رساند.

فروش بادام سنگی درجه یک شهرکرد

از محصولات عمده شرکت شادیز برای فروش بادام سنگی درجه یک شهرکرد است. بادام سنگی یکی از متداول ترین انواع بادام درختی است و از میزان تقاضای بالایی در بین مصرف کنندگان و هم چنین خریداران و تجار برخوردار می باشد.

بادام سنگی در مناطق مختلف کشور از جمله شهرکرد به صورت عمده تولید می گردد. شهرکرد یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده بادام در کشور است که مرغوب ترین انواع بادام و مغز بادام سنگی را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می نماید. بادام سنگی شهرکرد از بهترین،خوش طعم ترین و پر چرب ترین انواع بادام سنگی تولید شده در کشور است.

بادام سنگی پوست چوبی بسیار مستحکم و مغز شیرین و پر چربی دارد. از مغز بادام سنگی به صورت های مختلف در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. بادام سنگی به دلیل کیفیت مناسب و قیمت متعادل میزان تقاضای بالایی دارد و بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود. خرید عمده بادام سنگی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود به دلیل برخورداری از آب و هوای خاص و خاک خوب، مناسب ترین محل برای کشت و پرورش بادام سنگی و سایر انواع بادام درختی است.

فروش بادام سنگی شهرکرد با بالاترین میزان مغز و طعم و رنگ عالی به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت در این مجموعه انجام می شود.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و استعلام قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی درجه یک شهرکردبادام سنگی شهرکردفروش بادام سنگی درجه یکفروش بادام سنگی درجه یک شهرکردفروش بادام سنگی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *