فروش بادام سنگی صادراتی شهرکرد _ بازرگانی شادیز

فروش بادام سنگی صادراتی شهرکرد

فروش بادام سنگی صادراتی شهرکرد _ بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام سنگی صادراتی شهرکرد را به صورت مستقیم به خریداران محترم عرضه می نماید.

فروش بادام سنگی صادراتی شهرکرد

بادام سنگی از جمله خشکبارهایی است که متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد. این محصول به سبب کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروش پر رونقی در بازار برخوردار می باشد.

بادام سنگی به دلیل سازگار بودن و نیاز آبی کم در مناطق مختلف کشور از جمله استان چهار محال بختیاری و شهرکرد کشت می شود. بادام سنگی شهرکرد به سبب برخورداری از آب و هوا و خاک حاصلخیز از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و همواره طرفداران بیشماری در داخل و خارج از کشور دارد.

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی است و پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد. مغز این بادام طعم شیرین و چربی بسیار فوق العاده ای دارد. بیشترین مصرف بادام سنگی در آجیل ها و در صنایع روغن گیری است. همانطور که گفتیم بادام سنگی قیمت مناسب و پایین تری نسبت به سایر انواع بادام دارد به همین دلیل بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود.

به طور کلی بادام سنگی میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد. صادرات بادام سنگی به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای همسایه و حوزه ی خلیج فارس انجام می شود. کیفیت و قیمت مناسب این محصول هم چنین ارگانیک بودن آن ،سبب جذب هر چه بیشتر مشتریان خارجی شده است.

فروش بادام سنگی صادراتی شهرکرد توسط این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می شود. لذا شما می توانید با کیفیت ترین بادام و مغز بادام سنگی را با ارزان ترین قیمت از این مرکز خریداری نمایید.

هم اکنون جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بادام سنگی صادراتی شهرکردفروش بادام سنگی شهرکردفروش بادام سنگی صادراتیفروش بادام سنگی صادراتی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *