مرکز فروش بادام سنگی صادراتی _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش بادام سنگی صادراتی

مرکز فروش بادام سنگی صادراتی _ بازرگانی شادیز مرغوبترین انواع بادام سنگی را جهت صادرات به صورت عمده در سراسر کشور به فروش می رساند.

مرکز فروش بادام سنگی صادراتی

شرکت شادیز از بزرگترین مراکز تولید و فروش بادام سنگی صادراتی در کشور به شمار می رود. مشتریان و تجار گرامی می توانند این محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده و با پایین ترین قیمت از این مرکز خریداری نمایند.

بادام سنگی یکی از پر فروش ترین انواع بادام درختی تولیدی ایران است. این بادام میزان تقاضای بالایی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد. بادام سنگی نیز مانند دیگر انواع بادام دارای دو پوشش سبز و قهوه ای سخت است. مغز بادام سنگی قابل تفکیک بوده و فروش بسیار بالایی دارد.

بادام سنگی طعم شیرین و کیفیت بسیار بالایی دارد علاوه بر این بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام دارا می باشد از این رو بازار فروش و صادرات پر رونقی دارد. صادرات بادام سنگی به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای همسایه انجام می شود.

بیشترین حجم تولید بادام درختی در ایران متعلق به بادام سنگی است. درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در مناطق مختلف کشور از جمله استان فارس،کرمان،اصفهان،چهار محال بختیاری،مرکزی و .. بصورت عمده تولید می گردد.

کیفیت بالا از مهم ترین ویژگی های بادام صادراتی است. شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این محصول،بهترین و با کیفیت ترین بادام سنگی را بدون واسطه به خریداران محترم عرضه می نماید.

مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام سنگی

فروش بادام سنگی صادراتیمرکز فروش بادام سنگیمرکز فروش بادام سنگی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *