مرکز فروش بادام سنگی عمده _شرکت خشکبار شادیز

مرکز فروش بادام سنگی عمده

مرکز فروش بادام سنگی عمده _شرکت خشکبار شادیز بادام سنگی عمده ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت فوق العاده به سراسر کشور عرضه می نماید.

مرکز فروش بادام سنگی عمده

مرکز فروش بادام سنگی عمده این محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون دخالت هیچ واسطه ای با مناسب ترین قیمت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید. فروش محصولات این مجموعه با بالاترین درجه کیفی و پایین ترین قیمت جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان انجام می شود.

آشنایی با مواد مغذی بادام

بادام یکی از مغذی ترین و محبوب ترین انواع خشکبار در سراسر دنیا است. بادام منبعی عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،فیبر و.. است . مصرف بادام به دلیل ارزش تغذیه ای بسیار بالا توسط متخصصین تغذیه به افراد در سنین مختلف توصیه می شود.از فواید مهم بادام می توان به تقویت حافظه،استحکام استخوان ها،پیشگیری از چاقی،تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها اشاره کرد.

معرفی بادام سنگی

بادام های ایرانی انواع مختلفی دارند که بادام سنگی یکی از معروف ترین آن ها می باشد. این نوع بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار مستحکمی دارد و برای رسیدن به مغز بادام باید آن را شکست. مغز بادام سنگی طعم شیرین و روغن فراوانی دارد. از مغز بادام سنگی در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع روغن گیری،دارویی،بهداشتی و.. استفاده می شود.

درخت بادام سنگی مقاومت بسیار بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در نقاط مختلف کشور از جمله استان فارس،کرمان،چهار محال بختیاری و اصفهان به صورت عمده تولید می گردد.

صادرات بادام سنگی عمده

صادرات بادام سنگی عمده و درجه یک ایرانی به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس انجام می شود. عرضه بادام سنگی با کیفیت عالی و قیمت منحصر فرد، سبب رونق بازار صادراتی این محصول در کشور شده است.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع بادام درختی را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران محترم عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

بادام سنگی

صادرات بادام سنگی عمدهفروش بادام سنگی عمدهمرکز فروش بادام سنگیمرکز فروش بادام سنگی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *