صادرات انواع پسته ایران به روسیه _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات انواع پسته ایران به روسیه

صادرات انواع پسته ایران به روسیه _ بازرگانی خشکبار شادیز از جمله شرکت های صادر کننده پسته به روسیه و سایر کشورهای خارجی در ایران می باشد.

صادرات انواع پسته ایران به روسیه

صادرات انواع پسته به روسیه از دیگر فعالیت های مهم شرکت بازرگانی شادیز می باشد. هر ساله حجم بالایی از انواع پسته احمد آقایی،فندقی،بادامی و کله قوچی در دو حالت خندان و آب خندان از سمت ایران به کشور روسیه صادر می گردد.

کشور روسیه به عنوان یکی از بزرگ ترین خریداران پسته ایرانی جزو کشورهای قیمت محور به شمار می رود. مهم ترین فاکتور برای صادرات پسته به این کشورها قیمت پسته می باشد.

روسیه از مهم ترین شریک های سیاسی کشور ایران در دنیا محسوب می شود. کشور روسیه مراودات تجاری خوبی نیز با کشور ایران دارد. این کشور در شمال ایران قرار دارد و صادرات پسته و دیگر کالاها به این کشور به راحتی از طریق راه های دریایی انجام می شود.

روسیه از بزرگ ترین خریداران خشکبار به خصوص پسته های ایرانی است. تاجران این کشور بیشتر به دنبال خرید پسته با کیفیت با قیمت مناسب از ایران هستند. از این رو قیمت ارائه شده به تجار روسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در بین انواع پسته نوع آب خندان پسته های ایرانی به دلیل کیفیت نسبتا خوب و قیمت مناسب گزینه مناسبی جهت صادرات به روسیه می باشند. طبق آمار گمرکی بیشترین میزان صادرات پسته به این کشور متعلق به پسته آب خندان احمد آقایی است. پس از آن نیز پسته فندقی و کله قوچی بیشترین حجم از صادرات پسته به این کشور را به خود اختصاص داده اند.

پسته های آب خندان به دلیل قیمت و کیفیت پایین تر جزو پسته های ارزان قیمت ایرانی شناخته می شوند. این نوع پسته ها بهترین گزینه جهت صادرات به کشورهای قیمت محور می باشند.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این محصول و دارا بودن ترمینال های ضبط پسته ،انواع پسته را با قیمت مناسب و حجم های بالا به خریداران در نقاط مختلف ارائه می نماید.

جهت مشاوره و خرید این محصول با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات انواع پسته ایران به روسیهصادرات انواع پسته به روسیهصادرات پسته ایران به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *