فروش عمده بادام سنگی مرغوب _ خشکبار شادیز

فروش عمده بادام سنگی مرغوب

فروش عمده بادام سنگی مرغوب _ خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک ایرانی را بصورت عمده و بدون واسطه در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروش عمده بادام سنگی مرغوب

بادام سنگی عمده از جمله محصولاتی است که مشتریان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد.بادام سنگی پوست بسیار سفتی دارد که برای رسیدن به مغز آن باید شکسته شود. بادام سنگی بیشترین حجم از تولید بادام درختی را در کشور به خود اختصاص داده است.

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز رشد می کند. بیشترین سطح زیر کشت بادام سنگی متعلق به استان های کرمان،فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان و .. است. مغز این بادام طعم شیرین و درصد چربی بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام درختی دارد.

علاوه بر کیفیت مناسب،بادام سنگی قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع بادام دارد به همین دلیل میزان تقاضا برای این محصول چه در داخل و چه در خارج از کشور بالا می باشد.

از مغز بادام سنگی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل و برای روغن گیری استفاده می شود. در بین انواع مغز بادام نیز بیشترین میزان عرضه و تقاضا متعلق به مغز بادام سنگی است.

شرکت خشکبار شادیز به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تامین کننده بادام در کشور مرغوب ترین بادام سنگی ایرانی را به صورت دست اول و با قیمت مناسب در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد.

بادام های عرضه شده توسط این مجموعه کاملا تازه،با کیفیت و خوش طعم می باشد. سفارشات بادام و مغز بادام سنگی صادراتی نیز توسط این مجموعه پذیرفته می شود.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی مرغوبعمده بادام سنگی مرغوبفروش بادام سنگی عمدهفروش بادام سنگی مرغوبفروش عمده بادام سنگی مرغوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *