فروش بادام سنگی به صورت عمده _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام سنگی به صورت عمده

فروش بادام سنگی به صورت عمده _ شرکت خشکبار شادیز عمده بادام سنگی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش بادام سنگی به صورت عمده

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز این بادام طعم شیرین و چربی بسیار بالایی دارد.

درخت بادام سنگی به دلیل سازگاری و مقاومت بالا در برابر کم آبی در نقاط مختلف کشور تولید می گردد. بیشترین حجم از تولید بادام سنگی متعلق به استان فارس،چهار محال بختیاری،کرمان،اصفهان،همدان و.. است.

بادام سنگی یکی از پر فروش ترین انواع بادام درختی است و متقاضیان بسیاری هم در بین مصرف کنندگان و هم خریداران دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این بادام علاوه بر کیفیت بالا،قیمت پایین تر آن نسبت به سایر انواع بادام است. بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام دارا می باشد به همین دلیل بیشتر بصورت عمده خرید و فروش می شود.

خواص تغذیه ای و درمانی بادام

بادام از جمله خشکبارهایی است که به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.مصرف بادام سنگی سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،تقویت قوای جنسی،تقویت سیستم ایمنی بدن،تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر،دیابت،بیماری های قلبی و پوکی استخوان می شود.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام سنگی نولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www,shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

فروش بادام سنگیفروش بادام سنگی به صورت عمدهفروش بادام سنگی عمدهفروش عمده بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *