فروش پسته درجه یک در یزد _ شرکت خشکبار شادیز

فروش پسته درجه یک در یزد

فروش پسته درجه یک در یزد _ شرکت خشکبار شادیز پسته تازه و درجه یک یزد را به صورت دست اول و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می دهد.

فروش پسته درجه یک در یزد

استان یزد سومین قطب بزرگ تولید پسته در کشور است آب و هوای کویری و خاک شور یزد محیط بسیار مناسبی جهت پرورش پسته است. پسته یزد طعم بسیار خوب،تنوع بالا و کیفیت بسیار بالایی دارد. انواع مختلف پسته تولید شده در یزد عبارتنداز:

پسته اکبری

پسته بادامی

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی

پسته یزد به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای متعدد اروپایی،کشورهای آسیایی و کشورهای عربی صادر می گردد. شهرستان های اردکان،خاتم،هرات،مروست،و.. از قطب های تولید پسته در این استان به شمار می روند. کمبود آب در یزد و شور شدن خاک زمینه بسیار مساعدی را برای پرورش گردو در این استان مهیا ساخته است. پسته درختی کوچک و بیابانی است که در مناطق کویری و در مناطق دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم رشد می کند.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. پسته سرشار از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،مس،فسفر و فیبر است که نقش بسیار به سزایی بر سلامت بخش های مختلف بدن و پیشگیری از بیماری ها دارد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود. مصرف پسته سبب تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر انواع سرطان ها می شود.

مجموعه خشکبار شادیز انواع پسته مرغوب یزد را به صورت مستقیم از تولید کننده و در حجم های بالا با قیمت های منصفانه به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

هم اکنون از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

پسته درجه یک یزدسته یزدفروش پسته در یزدفروش پسته درجه یک در یزدفروش پسته درجه یک یزدفروش پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *