خرید پسته کله قوچی یزد _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته کله قوچی یزد

خرید پسته کله قوچی یزد _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته کله قوچی تولید شده در یزد را بصورت خام و دست اول به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خرید پسته کله قوچی یزد

استان یزد سومین قطب بزرگ تولید انواع پسته در ایران می باشد آب و هوای کویری استان یزد محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است ارقام مختلف پسته های تجاری در این استان بصورت عمده کشت می شود پسته کله قوچی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع پسته تولید شده در یزد می باشد این پسته از ارقام فندقی به شمار می آید و ظاهری درشت و گرد دارد.

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین انواع پسته است که از آن بیشتر بصورت آجیلی استفاده می شود این پسته درجه خندانی بالا و مغز بسیار خوش طعمی دارد بیشترین شهرت پسته کله قوچی به خاطر درشتی آن است مغز پسته کله قوچی قرمز رنگ است و پوست استخوانی آن سفید تیره می باشد.

پسته کله قوچی علاوه بر یزد در کرمان،رفسنجان و خراسان نیز تولید می گردد این پسته با پسته فندقی از یک خانواده است با این تفاوت که پسته کله قوچی درشت و لی پسته فندقی ریز است .

پسته کله قوچی برای نخستین بار توسط فردی به نام حاج علی شریفی در روستای دهنو رفسنجان شناسایی و معرفی گردید پسته کله قوچی تولید شده در یزد طعم بسیار دلپذیر و کیفیت بالایی دارد .

شرکت خشکبار شادیز مرغوبترین پسته کله قوچی تولید شده در استان یزد را بصورت عمده و دست اول به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد .

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

پسته کله قوچی یزدخرید پسته کله قوچیخرید پسته کله قوچی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *