تامین پسته فندقی درجه یک _شرکت بازرگانی شادیز

تامین پسته فندقی درجه یک

تامین پسته فندقی درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز تامین کننده پسته فندقی درجه یک برای مشتریان و تجار عزیز بصورت عمده در کشور می باشد.

تامین پسته فندقی درجه یک

پسته فندقی یکی از مهم ترین انواع پسته های تجاری ایران می باشد این پسته شکل ظاهری گرد و کروی شبیه به میوه ی فندق دارد به همین علت به آن پسته فندقی می گویند پسته فندقی از ارقام ریز پسته است و انس بالایی دارد مغز پسته فندقی قرمز رنگ و بسیار خوش طعم می باشد بیشترین سطح زیر کشت پسته در ایران متعلق به این رقم است و بیشتر در کرمان،رفسنجان و سیرجان تولید می گردد.

قیمت پسته فندقی از سایر انواع پسته در ایران پایین تر است و به دلیل ریز بودن تعداد دانه پسته بیشتری در یک کیلوگرم وجود دارد این پسته میزان مصرف داخلی و میزان تقاضای بالایی از کشورهای خارجی دارد پسته فندقی به کشورهای مختلف از جمله کشورهای آسیایی،کشورهای همسایه و چین دارد.

پسته فندقی تنها پسته ای است که قابلیت رقابت با پسته های آمریکایی را دارد زیرا قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیک است پسته فندقی در انس های متنوع و بصورت های مختلف خندان،آبخندان،مخلوط خندان و دهان پست هم چنین بصورت مغز در بازارهای داخلی و خارجی معامله می شود.

پسته فندقی نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در رفسنجان شناسایی و معرفی گردید پسته فندقی را با نام پسته اوحدی نیز می شناسند پسته فندقی با پسته کله قوچی از یک خانواده است با این تفاوت که پسته فندقی ریز و پسته کله قوچی درشت می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز با توجه به نیاز مشتریان انواع پسته فندقی درجه یک را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی درجه یکتامین پسته فندقیتامین پسته فندقی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *