خرید پسته درجه یک فندقی _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید پسته درجه یک فندقی

خرید پسته درجه یک فندقی _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته فندقی درجه یک را به صورت خام و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

خرید پسته درجه یک فندقی

خرید و فروش پسته فندقی به عنوان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین پسته تولید شده در کشور از رونق بسیار بالایی برخوردار است. پسته فندقی ظاهری گرد،ریز و کروی شکل دارد و از میوه فندق بزرگ تر است. پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.

پسته فندقی میزان تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از کشورهای خارجی دارد. پسته فندقی انس بالایی دارد و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن است از طرفی قیمت پسته فندقی نسبت به سایر انواع پسته پایین تر است از این رو خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پسته فندقی مناسب ترین گزینه جهت صادرات به کشورهای قیمت محور است و بیشتر به کشورهایی نظیر چین،روسیه،تایوان،هنگ کنگ و ویتنام صادر می گردد.

بیشترین حجم از پسته فندقی در استان کرمان و مناطق سیرجان،رفسنجان و زرند در ایران تولید می گردد.پسته فندقی در انواع پسته فندقی دستچین،پسته فندقی خندان،آب خندان و دهن بست در بازار خرید و فروش می شود.

ویژگی های پسته فندقی عبارتند از:

ظاهر زیبا و گرد

طعم بسیار خوب

مغز سبز

چربی بالا

قیمت مناسب تر

مناسب برای آجیل

مناسب برای صادرات و مصارف داخلی

حجم بالای تولید

عرضه و تقاضای بالا

پسته فندقی تنها پسته ای است که توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد زیرا قیمت آن به قیمت جهانی پسته بسیار نزدیک است.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی خام و درجه یک را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به فروش و یا سفارش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته درجه یک فتدقیپسته فندقی درجه یکخرید پسته درجه یک فندقیخرید پسته فندقیخرید پسته فندقی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *