فروش بادام مامایی تازه _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام مامایی تازه

فروش بادام مامایی تازه _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام مامایی تازه و مرغوب را با مناسب ترین قیمت همراه با تخفیف ویژه به فروش می رساند.

فروش بادام مامایی تازه

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین و اعلا ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار ضخیمی دارد. میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا است.

مغز بادام مامایی رنگ روشن،طعم شیرین و درصد چربی بالایی دارد. بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و از آن بیشتر برای صادرات استفاده می شود. صادرات بادام مامایی به کشور هایی نظیر هند،ترکیه،روسیه،قطر،امارات و .. انجام می شود. کشور هند اصلی ترین کشور خریدار بادام مامایی است.

ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

مغز خوش طعم و شیرین

درصد مغز بالا

چربی فراوان

مناسب برای صادرات

رنگ روشن مغز آن

میزان عرضه و تقاضای بالا

بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری ؛اصفهان و مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان تولید می گردد.بادام مامایی از ارقام متوسط و دیرگل است اما میوه ی آن زودرس می باشد. زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شوذ. از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید مواد شوینده مانند صابون نیز استفاده می شود.
فروش بادام مامایی تازه توسط مجموعه خشکبار شادیز به صورت مستقیم از باغدار با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول و استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی تازهفروش بادام ماماییفروش بادام مامایی تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *