صادرات بادام مامایی به کشور ترکیه _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات بادام مامایی به کشور ترکیه

صادرات بادام مامایی به کشور ترکیه _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه فروش و صادرات بادام مامایی به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

صادرات بادام مامایی به کشور ترکیه

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع بادام درختی در جهان است. انواع مختلف بادام درختی از جمله بادام مامایی،بادام سنگی و بادام پوست کاغذی به صورت عمده در مناطق مختلف کشور تولید می گردد. در این بین بیشترین حجم از صادرات بادام به بادام مامایی تعلق دارد. بادام مامایی یکی از مرغوب ترین  و با کیفیت ترین بادام های ایرانی است که تنها در استان چهار محال بختیاری و در نواحی حاشیه زاینده رود و اصفهان تولید می گردد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد.

ترکیه ششمین بازار صادراتی کشور ایران است و از کشورهای پیشتاز در تجارت می باشد.کشور ایران و ترکیه مراودات تجاری خوبی با یکدیگر دارند. یکی از مهم ترین محصولات صادراتی به این کشور همسایه خشکبار است. در سالهای اخیر حجم صادرات خشکبار به خصوص بادام مامایی به این کشور با طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.صادرات محصول به ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و کم بودن هزینه حمل و نقل بسیار راحت و آسان است و این فرصت خوبی را برای تجار ایرانی به وجود آورده است.

انواع بادام و مغز بادام مامایی به صورت عمده و یا بسته بندی شده به ترکیه صادر می گردد. مجموعه بازرگانی شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چمین دریافت اطلاعات پیرامون قیمت ها  از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

راه های ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادام به کشور ترکیهصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی به ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *