پسته احمد آقایی خندان دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته احمد آقایی خندان دامغان

پسته احمد آقایی خندان دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین پسته احمد آقایی دامغان را به صورت خام به خریداران عزیز عرضه می نماید.

پسته احمد آقایی خندان دامغان

پسته احمد آقایی خندان دامغان یکی از پر فروش ترین انواع پسته در کشور است . پسته احمد آقایی دامغان به سبب آب و هوا و شرایط اقلیمی مناسب دامغان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است . پسته احمد آقایی متقاضیان بسیاری هم در بین مصرف کنندگان و خریداران و هم در بین تجار دارد.

ویژگی های رقم احمد آقایی

پسته احمد آقایی از خانواده پسته های بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد. پسته احمد آقایی را با نام تجاری long یعنی پسته بلند می شناسند. پوست استخوانی این پسته سفید روشن و مغز آن قرمز رنگ است که سبب ظاهر زیبا و بازار پسندی هر چه بیشتر آن شده است علاوه بر این پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران است.

از پسته احمد آقایی خندان به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود مغز پسته احمد آقایی گلدار یکی از مرغوب ترین انواع پسته تولید شده در کشور است. پسته احمد آقایی دامغان با انس های مختلف به صورت خام و با فرآوری های مختلف در فروشگاه های کشور خرید و فروش می شود علاوه بر بر رونق بازار داخلی پسته احمد آقایی میزان صادرات بالایی به کشورهای مختلف اروپایی،عربی و کشورهای همسایه دارد.

پسته احمد آقایی علاوه بر دامغان در استان کرمان،خراسان و یزد نیز تولید می گردد. پسته احمد آقایی برای نخستین بار توسط احمد آقا فروتن در منطقه احمدییه رفسنجان معرفی گردید و امروز یکی از پر متقاضی ترین پسته های ایرانی است.

مجموعه بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی خندان و اعلای داغان را در حجم های بالا و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با گردوه پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی خندانپسته احمد آقایی خندان دامغانپسته احمد آقایی دامغانپسته خندان احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *