فروش پسته اکبری و احمد آقایی خندان

فروش پسته اکبری و احمد آقایی خندان

فروش پسته اکبری و احمد آقایی خندان _ فروش و صادرات انواع پسته خندان طبیعی در کشورهای آسیایی و اروپایی توسط این مجموعه به صورت عمده انجام می شود.

فروش پسته اکبری و احمد آقایی خندان

فروش پسته اکبری و احمد آقایی خندان طبیعی به عنوان دو پسته شناخته شده ایرانی از حجم بسیار بالایی برخوردار است.

پسته اکبری در کنار پسته احمد آقایی به عنوان خوش رویت ترین پسته ها هستند. این دو نوع پسته از دسته ی پسته های کشیده هستند و از نظر ظاهری، درجه خندانی و طعم بسیار با کیفیت می باشند.

قطب اصلی تولید پسته اکبری خندان شهرستان انار در استان کرمان است و با کیفیت ترین پسته احمد آقایی نیز در منطقه نوق رفسنجان تولید می شود.

فروش این محصولات در بازارهای بین المللی از رونق بسیار بالایی برخوردار است. پسته اکبری و احمد آقایی ایران با توجه به نیاز بازار هدف در کیفیت های مختلف به کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد.

برای صادرات این دو نوع پسته به کشورهایی مانند روسیه،قزاقستان، عراق، پاکستان و ارمنستان بیشار از پسته های Class B  استفاده می شود. پسته های Class B شامل ترکیبی از پسته های طبیعی خندان و پسته های مکانیک خندان هستند که درصد ترکیب آن ها توسط خود مشتری تعیین می شود.

اما برای صادرات پسته اکبری و احمد آقایی به کشورهایی مانند امارات، هند، قطر، کویت،آلمان، ایتالیا و سوئد از پسته های با کیفیت Class A استفاده می شود. این نوع پسته به صورت طبیعی کاملا خندان می باشد و فاقد پسته های مکانیک خندان و آب خندان هستند.

در بین دو رقم پسته اکبری و احمد آقایی، پسته احمد آقایی حجم فروش و صادرات بیشتری را به خود اختصاص داده است پس از پسته احمد آقایی پسته اکبری جزو پر طرفدارترین پسته های صادراتی ایران به شمار می آید.

فروش پسته اکبری و احمد آقایی خندان

پسته اکبری خندان در کشورهای ثروتمند اروپایی و همچنین کشورهای عربی شناخته شده است و به عنوان یکی از محصولات غذایی لوکس در این کشورها شناخته می شود. از نظر قیمتی نیز پسته اکبری گرانتر از پسته احمد آقایی است اما از نظر حجم تولید، درصد تولید و فراوانی پسته احمد آقایی بسیار بیشتر از پسته اکبری است.

مجموعه تولیدی پسته و خشکبار شادیز،انواع پسته خندان و درجه یک ایرانی را با مناسب ترین قیمت ها به بازارهای مختلف داخلی و خارجی عرضه می نماید.

شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مدیران فروش ما در گروه تولیدی و بازرگانی شادیز در ارتباط باشید.

تماس با ما

 

پستهپسته احمد آقاییپسته اکبری

بازرگانی پسته شادیزپستهپسته احمد آقاییپسته احمد آقایی خندانپسته اکبریپسته اکبری خندانپسته اکبری و احمد آقاییپسته خندانپسته خندان شادیزپسته شادیزپسته صادراتیتولیدی پسته شادیزصادرات پسته احمد آقاییصادرات پسته اکبریفروش پستهفروش پسته احمد آقاییفروش پسته احمد آقایی خندانفروش پسته اکبریفروش پسته اکبری خندانفروش پسته خندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *