صادرات پسته اکبری درجه یک انار کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته اکبری درجه یک انار کرمان

صادرات پسته اکبری درجه یک انار کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری کرمان را با قیمت مناسب به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات پسته اکبری درجه یک انار کرمان

پسته اکبری یکی از لوکس ترین و با کیفیت ترین پسته های تولید شده در ایران است. این رقم بیشتر در شهرستان های انار و رفسنجان در استان کرمان تولید می گردد. هر ساله حجم بالایی از انواع پسته اکبری با درجه کیفی بالا در این مناطق تولید شده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می گردد.

از پسته اکبری به دلیل درشتی،کشیدگی و کیفیت بالا بیشتر برای مصارف آجیلی و صادرات استفاده می شود. بیشترین حجم صادرات پسته اکبری خندان به کشورهای عربی انجام می شود. و عمده کشورهایی که به دنبال خرید پسته فوق لوکس هستند این رقم را انتخاب می کنند.

پسته اکبری درجه یک باید دارای کشیدگی زیاد و درشتی خاصی باشد،تا بتوان آن را رقیب بی دلیل در پسته های لوکس دانست. پسته اکبری از دسته پسته های کشیده است. و با نام تجاری Super Long در بازارهای بین المللی شناخته می شود. این پسته انس پایینی دارد. انس پایین پسته اکبری نشان دهنده درشتی آن می باشد. پوست استخوانی پسته اکبری نسبت به دیگر انواع پسته نازک تر است، به همین دلیل شکستن آن راحت تر می باشد.

پسته اکبری هم به صورت عمده و هم بسته بندی شده به کشورهای مختلف صادر می گردد.در زمینه بسته بندی پسته هم پسته اکبری چون یک یک پسته لوکس به شمار می آید،اولین گزینه برای بسته بندی کوچک است. همچنین نوع زعفرانی آن طرفداران بسیاری دارد.

عرضه مستقیم پسته اکبری می تواند با اینکه قیمت این پسته بالاست، با حد اقل واسطه آن را به دست مصرف کننده نهایی رسانید.

صادرات پسته اکبری کرمان

صادرات پسته اکبری کرمان،مخصوصا نوع های دستچین و توچین شده اش که فوق لوکس هستند به کشورهایی نظیر قطر،کویت و عربستان انجام می شود. انواع پسته معمولی این نوع نیز صادرات بالایی به کشورهایی نظیر لبنان،اردن و کردستان عراق دارد.

از خصوصیات ویژه پسته اکبری کرمان می توان به برند بودن آن اشاره نمود،که بازاریابی صادراتی را بسیار آسان کرده است.

پسته اکبری درجه یک انار

پسته اکبری درجه یک شهرستان انار به دلیل ویژگی های خوب ظاهری از جمله درشتی،یک دست بودن،پوست بدون لک و درصد بالای توچین بسیار معروف است. پسته اکبری انار به عنوان بهترین پسته اکبری درجه یک دنیا نیز شناخته می شود.

نوع آب خندان پسته اکبری نیز به دلیل قیمت مناسب برای مصارف آجیلی و صادرات بسیار پر درخواست است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری درجه یک کرمان را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت به خریداران و تجار در کشورهای مختلف عرضه می نماید.

جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش یا بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری درجه یک کرمانپسته درجه یک انارصادرات پسته اکبری انارصادرات پسته اکبری کرمانصادرات پسته انارصادرات پسته انار کرمانصادرات پسته درجه یک کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *