قیمت خرید بادام مامایی در هند _ بازرگانی شادیز

قیمت خرید بادام مامایی در هند

قیمت خرید بادام مامایی در هند _ بازرگانی شادیز بادام مامایی تازه ایرانی را با قیمت منحصر به فرد به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

قیمت خرید بادام مامایی در هند

قیمت خرید بادام مامایی در هند برخلاف قیمت خرید بادام مامایی در ایران تقریبا در رنج ثابتی قرار دارد. چرا که ارزش روپیه هند نسبت به تغییرات نوسانات نرخ ارز تغییر چندانی پیدا نکرده.

این در حالی است که ارزش واحد پول ایرانی طی سالهای گذشته با تغییرات بسیاری همراه بوده است. افزایش فروش و صادرات بادام مامایی طی سالهای اخیر حاکی از این است که هنوز هم قیمت مغز بادام مامایی در ایران پایین تر از خارج کشور است. همین مسئله هر ساله تجار و بازرگانان هندی و عربی را در فصل برداشت محصول، به استان چهار محال بختیاری که بزرگ ترین تولید کننده ی بادام مامایی در ایران است سرازیر می کند.

صادرات مغز بادام مامایی به هند

بادام مامایی یکی از پر طرفدار ترین محصولات صادراتی ایران در حوزه خشکبار است. بادام مامایی به سبب داشتن طعم عالی،چربی فراوان،رنگ روشن و ارزش غذایی فراوان طرفداران بیشماری در نقاط مختلف دنیا دارد. کشور هند اصلی ترین خریدار بادام مامایی ایران است. پس از هند،کشورهای عربی و اروپایی به عنوان بزرگترین کشورهای خریدار بادام مامایی ایران شناخته می شوند.

بادام مامایی چیست؟

بادام مامایی یکی از انواع بادام درختی تولید شده در ایران می باشد. این بادام جزو ارقام دیر گل بوده و سازگاری  بالایی با شرایط آب و هوایی دارد.

بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری و شهرکرد تولید می گردد. بیشترین حجم تولید بادام مامایی مربوط به مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان است.

جالب است بدانید بادام مامایی سورت شده سامان سه برابر میزان استاندارد وزن دارد. بادام مامایی تنها بادامی است که طعم آن صد در صد شیرین است و درصد تلخی در آن صفر می باشد. طعم مغز بادام مامایی موجب شده تا این محصول نسبت به سایر انواع بادام درختی بیشتر برای صادرات مورد توجه قرار گیرد.

صادرات انواع بادام درختی ایران

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع بادام درختی در دنیا شناخته می شود. بادام های ایرانی به سبب داشتن طعم لذیذ،چربی فراوان و ارگانیک بودن، طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارند.

انواع بادام ایرانی به شرح زیر است:

  • بادام مامایی
  • بادام شاهرودی
  • بادام سنگی
  • بادام ربیع
  • بادام پوست کاغذی( محب)
  • بادام تلخ

طبق اظهارات تجار و صادر کنندگان بادام ،بادام مامایی یکی از مهم ترین و مرغوب ترین ارقام بادام ایرانی است. این نوع بادام همواره متقاضیان بسیار زیادی در کشورهای گوناگون دارد.

برخی از این کشورها عبارتند از:

  • کشور هندوستان
  • کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس
  • کشورهای اروپایی
فروش و صادرات مستقیم بادام مامایی

فروش و صادرات بادام مامایی از تجارت های بسیار پر رونق طی سالهای اخیر بوده است و همواره از بازار صادراتی پر رونقی برخوردار می باشد. صادرات بادام مامایی ایران، اغلب به هند انجام می شود اما به بازارهای هدفی همچون ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و .. نیز صادرات می شود.

صادرات بادام مامایی به هند اغلب در جعبه های  ۱۰ کیلوگرمی مستحکم و در بسته بندی وکیوم شده انجام می شود. استفاده از بسته بندی وکیوم شده به دلیل تخلیه هوای اضافی موجود،سبب ماندگاری طولانی تر مغز بادام مامایی تا زمان رسیدن به مقصد می شود.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزه فروش و صادرات بادام مامایی،آماده ارائه بهترین محصولات متناسب با نیاز مشتری و همکاری با تجار و صادر کنندگان در نقاط مختلف می باشد.

جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

خرید بادام در هندخرید بادام مامایی در هندقیمت خرید بادام در هندقیمت خرید بادام مامایی در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *