خرید عمده بادام مامایی ایران در هند

خرید عمده بادام مامایی ایران در هند

خرید عمده بادام مامایی ایران در هند _ هند خریدار عمده و اصلی بادام مامایی ایران می باشد. این محصول بخش مهمی از رژیم غذایی روزانه مردم هند را تشکیل می دهد.

خرید عمده بادام مامایی ایران در هند

مغز بادام مامایی در زمره با کیفیت ترین محصولات تولیدی ایران برای صادرات به سایر کشور ها از جمله هند می باشد.

بازرگانان کشور هند از جمله طرفداران اصلی بادام مامایی ایران هستند و به همین علت همیشه به صورت عمده و در حجم های بالا خرید انجام می دهند. بادام مامایی در هند با نام بادام مامرا ( Mamra Almond) شناخته می شود.

در واقع این نوع بادام به دلیل کیفیت و قیمت بالاتر نسبت به دیگر انواع بیشتر جنبه صادراتی دارد.

مغز بادام مامایی از نظر طعم، ارزش غذایی و میزان چربی در درجه بسیار بالایی قرار دارد.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد. این نوع بادام پوست چوبی بسیار سخت و مستحکمی دارد.

بیشترین میزان صادرات بادام مامایی به هند به شکل مغز بادام است.

تولید کننده اصلی بادام مامایی شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری است. به طوری که بیش از ۹۰ درصد از باغات این منطقه به تولید بادام مامایی اختصاص دارد.در هنگام خرید بادام مامایی برای هند باید توجه داشت که کیفیت مغز بادام و قیمت مناسب برای تجار این کشور بسیار مهم می باشد.

مجموعه تولیدی خشکبار شادیز که یکی از مراکز فعال در زمینه صادرات این رقم از بادام به کشور هند است شرایطی را فراهم نموده است تا تجار و خریداران هندی بتوانند از طریق حذف واسطه این محصول را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب خریداری نمایند.

در واقع شادیز محصول بادام مامایی مرغوب را به صورت مستقیم از باغداران سامان خریداری کرده و پس از انجام مراحل شکست و سورتینگ تخصصی مغز بادام را آماده عرضه می سازد. و از طرفی دیگر نیز بدون واسطه اقدام به صادرات این محصول می نماید.
قیمت این مغز بادام در کشور هند برخلاف ایران که با نوسان مواجه است همواره ثابت می باشد.

برای خرید عمده بادام مامایی ایران با کیفیت بالا و قیمت مناسب با مدیریت فروش یا بازرگانی مجموعه شادیز تماس بگیرید.

ارتباط با ما

بادام مامایی

بادام ایرانبادام ایرانیبادام شادیزبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی در هندبادام مامایی شادیزبادام مامایی عمدهتولید بادام ماماییخرید بادامخرید بادام در هندخرید بادام عمدهخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی در هندخرید بادام مامایی سامانخرید عمده بادامخرید عمده بادام ماماییشرکت بادام مامایی ایرانصادرات بادام ماماییعمده بادام ایرانمرکز خرید بادام ماماییمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *