نحوه صادرات بادام مامایی به هندوستان _ بازرگانی شادیز

نحوه صادرات بادام مامایی به هندوستان

.نحوه صادرات بادام مامایی به هندوستان _ بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه ی صادرات بادام مامایی به هند در ایران به شمار می آید.

نحوه صادرات بادام مامایی به هندوستان

بادام مامایی از جمله محصولات با کیفیت و صادراتی ایران محسوب می شود که هر ساله در تناژهای بسیار بالا به کشورهای مختلف از جمله هند صادر می گردد. کشور هندوستان اصلی ترین خریدار بادام مامایی ایران است.

بادام مامایی یکی از خوش طعم ترین و مرغوب ترین ارقام بادام ایرانی است. این محصول بیشتر جنبه صادراتی دارد. این نوع بادام به شکل مغز شده به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،روسیه و کشورهای عربی صادر می گردد. بیش از ۹۰ درصد حجم تولید بادام مامایی در ایران مربوط به شهرستان سامان و بن در استان چهار محال بختیاری است. این مناطق به عنوان قطب های اصلی تولید بادام مامایی در ایران شناخته می شود.

نحوه صادرات بادام مامایی به هند

حجم وسیعی از صادرات مغز بادام مامایی یا Mamro Almond به کشور هند صورت می گیرد و هندوستان همواره به عنوان مهمترین مقصد صادرات مغز بادام مامایی ایرانی مطرح است.

مغز بادام مامایی اغلب به صورت سورت بندی شده و در کارتن های ۱۰ کیلویی وکیوم شده مستحکم برای صادرات به هند استفاده می شود. البته نوع بسته بندی با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر است. استفاده از بسته بندی های وکیوم شده به سبب تخلیه کامل هوای موجود، باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان رسیدن به هند می شود.

بادام مامایی ایران از دو کانال اصلی به کشور هند ارسال می گردد:

  • ارسال مستقیم از ایران به هند ( معمولا از بندر عباس به بمبئی یا ناواشیوا )
  • ارسال غیر مستقیم از طریق امارات (دبی)

بسیاری از تجار هندی در دبی مستقر هستند و ترجیح می دهند محصولات خود را به دلایل مختلف از جمله سخت بودن انتقال پول و همچنین مسائل تحریم از واسطه امارات خریداری نمایند. اما برخی از وارد کنندگان هندی به صورت مستقیم از مراکز تولیدی ایران مغز بادام مد نظر خود را تهیه می نمایند. برای این انتقال روپیه به ریال هم در برهه هایی از زمان بانک های دو کشور با هم تعامل دارند و امکان ثبت سوئیفت بین دو کشور وجود دارد.

مغز بادام از مسیرهای متعددی به کشور هند ارسال می گردد. اما اغلب بازرگانان مسیرهای دریایی را انتخاب می کنند. از آن جایی که مسیرهای دریایی زیادی بین ایران تا بنادر هند از جمله بمبئی و ناواشیوا وجود دارد،هزینه های کانتینر و حمل بسیار ناچیز است.

از دلایل اصلی انتخاب این مسیر برای صادرات مغز بادام به هند، ارزان قیمت بودن آن است.

مرکز خرید عمده بادام مامایی

همانطور که گفتیم بیشترین تولیدات بادام مامایی در ایران مختص استان چهار محال بختیاری و شهرستان سامان است. در این مناطق کارگاه های متعددی اقدام به شکست بادام مامایی و تولید مغز بادام در حجم های بالا می نمایند.

با توجه به نزدیک بودن این کارگاه ها به مرکز کاشت بادام، احتمال رقابتی بودن قیمت ها بالا است. البته در خرید مغز بادام در کنار قیمت باید به کیفیت آن نیز توجه زیادی داشت. به همین دلیل توصیه می شود برای خرید مغز بادام با مراکز معتبر ارتباط برقرار نمایید.

شرکت تولیدی بازرگانی شادیز از معتبر ترین مراکز صادر کننده بادام مامایی در ایران است. این مجموعه انواع مغز بادام مامایی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به کشورهای مختلف ارسال می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با واحد بازرگانی مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

صادرات بادام به هندوستانصادرات به هندوستاننحوه صادرات بادامنحوه صادرات بادام به هندنحوه صادرات بادام به هندوستاننحوه صادرات بادام مامایینحوه صادرات بادام مامایی به هندوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *