صادرات خلال پسته ایران به کویت _ بازرگانی شادیز

صادرات خلال پسته ایران به کویت

صادرات خلال پسته ایران به کویت _ بازرگانی شادیز خلال پسته با کیفیت ایران به کشورهای مختلف عربی از جمله کویت صادر می نماید.

صادرات خلال پسته ایران به کویت

خلال پسته یکی از فرآورده های صادراتی شناخته شده ایران در بازار کویت است. از این رو صادرات این محصول به کویت در حجم های بالا انجام می شود. از آن جا که خلال پسته محصولی با کیفیت و گران قیمت است بیشترین حجم صادرت آن به کشورهای ثروتمند اروپایی و عربی انجام می شود.

خلال پسته تولید شده در ایران به دلیل رنگ سبز،چربی مناسب و طعم عالی طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد. با توجه به این که خود کشور کویت وسیع نیست غالبا از خلال پسته به عنوان یک محصول تجاری استفاده می کنند. به این معنا که کویت واسطه فروش این محصول به تعداد زیادی از دیگر کشورهای دنیا می باشد و باید دقت داشت که به همین دلیل و برای افزایش سودآوری هر دو طرف دستیابی به قیمت های رقابتی،کیفیت بالا و حجم قابل قبول لازمه فعالیت در این زمینه است.

تولید کنندگان خلال پسته در ایران

عمده تولید خلال پسته صادراتی مرغوب در ایران متعلق به دو استان قزوین و کرمان است.اما معمولا تولید کنندگان نسبت به صادرات آن آگاهی کافی ندارند و دست یافتن به کیفیت های استاندارد صادراتی آسان نیست.

از نظر قیمت تولیدات استان کرمان در زمینه خلال پسته گران تر است. دلیل آن هم حجم تولید پایین تر و صنعت ضعیف تر آن در این استان است. از ویژگی های خاص خلال پسته ایران مخصوصا خلال پسته قزوین می توان رنگ بسیار سبز و قیمت مناسب آن را نام برد.. عمده مصرف خلال پسته سبز ایران برای تولید شیرینی و مواد خوراکی است.خلال پسته ایران علاوه بر کویت به دیگر کشورها نظیر روسیه،عراق،چین،امارات و کشورهای اروپایی نیز صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز خلال پسته سبز ایران را با توجه به نیاز مشتری و بازار کشور هدف به صورت فله و بسته بندی شده به کشورهای مختلف صادر می نماید.

هم اکنون جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات خلال پسته ایران به کویتصادرات خلال پسته به کویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *