صادرات پسته احمد آقایی سروستان به هند _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته احمد آقایی سروستان به هند

صادرات پسته احمد آقایی سروستان به هند _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی خندان سروستان را بصورت مستقیم به هند صادر می نماید.

صادرات پسته احمد آقایی سروستان به هند

پسته احمد آقایی از بهترین و خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران است که بیشترین حجم آن به کشور هند صادر می گردد. پسته احمد آقایی در شهرهای مختلف ایران کشت می شود. اما با کیفیت ترین نوع آن در منطقه نوق رفسنجان و شهرستان سروستان فارس تولید می گردد.

شهرستان سروستان به سبب برخورداری از آب و هوا و خاک مساعد ،هر ساله حجم بالایی از انواع پسته به خصوص پسته احمد آقایی را با درجه کیفی بالا تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

مردم کشور هند بیشتر به ظاهر زیبا و طعم و مزه مواد غذایی اهمیت می دهند. لذا پسته های خوش رویت با مغز سبز و طعم عالی در این کشور طرفداران بسیاری دارد. از این رو مناسب ترین پسته برای این کشور پسته احمد آقایی است.

پسته احمد آقایی تولید شده در شهرستان سروستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل از آن برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله هند استفاده می شود . از مهم ترین مزیت های پسته احمد آقایی سروستان می توان به پوست استخوانی بسیار سفید،خندانی و مغز قرمز رنگ و خوش طعم آن اشاره کرد.

قیمت پسته یکی دیگر از پارامترهایی است که برای صادرات به هند باید به آن توجه کرد. اکثر تجار هندی با توجه به وضعیت اقتصادی کشورشان تمایل به خرید پسته های ارزان قیمت دارند. پسته احمد آقایی تولید شده در سروستان علاوه بر کیفیت بالا،با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مناطق مانند رفسنجان به بازار عرضه می گردد. به همین جهت اغلب تجار و صادر کنندگان از پسته احمد آقایی سروستان برای صادرات به هندوستان استفاده می نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی سروستان را با بهترین کیفیت و قیمت به کشور هند و سایر نقاط دنیا صادر می نماید. محصولات این مجموعه به دلیل عرضه مستقیم و حذف واسطه ها با قیمت بسیار مناسب عرضه می گردد.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر بازرگانی مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته سروستانصادرات پسته احمد آقایی سروستانصادرات پسته احمد آقایی سروستان به هندصادرات پسته سروستان به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *