فروش خلال پسته قزوین _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش خلال پسته قزوین

فروش خلال پسته قزوین _ شرکت بازرگانی شادیز خلال پسته سبز و مرغوب قزوین را بصورت عمده همراه با قیمت فوق العاده به خریداران عرضه می نماید.

فروش خلال پسته قزوین

خلال پسته یکی از بهترین و گران قیمت ترین فراورده های پسته است . خلال پسته تولید شده در ایران رنگ سبز،روغن فراوان و طعم بسیار بی نظیری دارد و به کشورهای مختلف خارجی خصوصا کشورهای ثروتمند اروپایی صادر می گردد. فروش خلال پسته قزوین به عنوان با کیفیت ترین خلال پسته تولید شده در ایران از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز خلال پسته سبز و خوش طعم قزوین را با توجه به نیاز مشتریان بصورت فله و بسته بندی شده به خریداران محترم ارائه می نماید.

همانطور که می دانید کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا به شمار می رود. خلال پسته یکی از بهترین فراورده های صادراتی پسته ایران است. این محصول متقاضیان بسیاری در کشورهای مختلف اروپایی،آسیایی و .. دارد.

مصارف و مشخصات خلال پسته درجه یک

از خلال پسته به عنوان یکی از فراورده های اصلی پسته در مصارف مختلف نظیر شیرینی پزی ها،بستنی سازی،مصارف غذایی و .. استفاده می شود.یکی از مهم ترین نشانه های خلال پسته با کیفیت رنگ سبز آن می باشد. از این رو برای تهیه خلال پسته از پسته سبز استفاده می شود. خلال پسته ای درجه یک است که کشیده تر،بلند تر و رنگ سبز تری داشته باشد و هیچ گونه لکه سیاه و قهوه ای و ضایعاتی مانند پوست پسته و .. نداشته باشد.

پسته قزوین یکی از سبز ترین پسته های تولید شده در ایران و جهان است. تولید خلال پسته با کیفیت از پسته قزوین بسیار رایج است. خلال پسته قزوین به دلیل رنگ سبز  و کیفیت ممتاز از مرغوبترین پسته های موجود در بازار به شمار می رود.

برای انتخاب و خرید خلال پسته درجه یک و مخصوصا صادرات آن باید نکات بسیاری را در نظر گرفت. شناخت محصول،نوع بسته بندی و اطلاع از استاندارد های خلال پسته از مهم ترین موارد برای صادرات این محصول است.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه درخشان در تولید ،فروش و صادرات خلال پسته، آماده ارائه خلال پسته اعلا و با کیفیت با قیمت مناسب به مشتریان عزیز می باشد.

هم اکنون جهت خرید محصول و استعلام قیمت ها با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

خلال پسته قزوینفروش خلال پستهفروش خلال پسته قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *