فروش عمده پسته فندقی درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته فندقی درجه یک

فروش عمده پسته فندقی درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی را جهت فروش داخلی و صادرات بصورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش عمده پسته فندقی درجه یک

فروش عمده پسته فندقی جهت فروش داخلی و صادرات به کشورهای خارجی از رونق بالایی در بازار برخوردار می باشد. پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین ارقام پسته تولید شده در ایران است که بیشترین حجم از تولید،فروش و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.

پسته فندقی جزو ارقام ریز پسته است به همین دلیل تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد. این پسته هم چنین پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته های صادراتی دارا می باشد. پسته فندقی ظاهر زیبا،طعم بی نظیر و مغز سبز و پر چربی دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن در بازارهای جهانی شده است.

از پسته فندقی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن در صنایع شیرینی پزی،بستنی سازی و .. استفاده می شود. از پسته فندقی اغلب جهت صادرات به کشورهای قیمت محور مانند چین،هنگ کنگ،روسیه،ویتنام و .. استفاده می شود.

پسته فندقی انواع مختلفی دارد و به دو شکل زیر به کشورهای مختلف صادر می گردد.

پسته فندقی خندان

از این نوع پسته بیشتر برای کشورهایی که به دنبال خرید محصول با کیفیت هستند و یا به اصطلاح کیفیت محور می باشند استفاده می شود.کشورهایی مانند:آلمان،فرانسه،ایتالیا،انگلستان و .. جزو این دسته از کشورها می باشند.

پسته فندقی آب خندان

کشورهای قیمت محور که اولویت آن ها در خرید محصول قیمت ارزان پسته است عموما پسته فندقی آب خندان را خریداری می کنند مانند کشور چین،روسیه و.. .

انواع پسته فندقی در مناطق مختلف کشور از جمله استان کرمان و رفسنجان،استان خراسان و .. بصورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

بازرگانی شادیز آماده ارائه انواع پسته فندقی در انس های مختلف و با قیمت های رقابتی به شما خریداران و صادر کنندگان محترم می باشد.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

عمده پسته فندقی درجه یکفروش پسته فندقی درجه یکفروش عمده پسته فندقی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *