فروش پسته آب خندان فندقی _ اکبری _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته آب خندان فندقی

فروش پسته آب خندان فندقی _ اکبری _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته آب خندان را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب به خریداران ارائه می دهد.

فروش پسته آب خندان فندقی

پسته های آب خندان به پسته های دهان بسته ای می گویند که طی فرآیند مکانیکی آن ها را خندان می کنند پسته های آب خندان در ارقام مختلف اکبری،فندقی،احمد آقایی و.. به بازار عرضه می گردد.

پسته های آب خندان به دلیل کیفیت پایین تر قیمت پایین تری نسبت به پسته های خندان طبیعی دارند از این رو هر یک از انواع پسته آب خندان مشتریان خاص خود را دارد.

پسته فندقی یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین پسته ایرانی است و قیمت پایین تری نسبت به سایر ارقام پسته دارد پسته فندقی آب خندان از پسته های خندان قیمت پایین تری دارد به همین دلیل بهترین گزینه برای صادرات است. پسته آب خندان فندقی رویت مناسبی ندارد به همین دلیل بیشتر به صورت فرآوری شده به بازار عرضه می گردد.

پسته آب خندان اکبری به دلیل قیمت پایین و درشتی گزینه مناسبی برای مشتریانی است که به دنبال خرید پسته درشت و ارزان هستند البته در صورتی که خوب آب خندان شده باشند یکی از معایب پسته اکبری ترد بودن آن است.پسته اکبری آب خندان بر اثر ضربه به سرعت شکسته می شود و پوست و مغز آن جدا می گردد برای این کار می توان از پسته بندی های وکیوم شده استفاده کرد.

قیمت فروش پسته آب خندان با توجه به نوع و گرم مغز آن محاسبه می گردد به طور مثال اگر  ۱۰۰ گرم پسته فندقی ۵۰ گرم مغز بدهد به آن ۵۰ گرم مغز می گویند پسته های ۵۰ گرم مغز بهترین نوع پسته آب خندان است.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

آب خندان اکبریآب خندان فندقیپسته آب خندان اکبریپسته آب خندان فندقیفروش پسته آب خندان اکبریفروش پسته آب خندان فندقیفروش پسته آب خندان فندقی اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *