خرید پسته آب خندان اکبری _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

خرید پسته آب خندان اکبری

خرید پسته آب خندان اکبری _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز پسته آب خندان اکبری را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب به خریداران عرضه می نماید.

خرید پسته آب خندان اکبری

آب خندان اکبری از خندان کردن پسته دهن بست اکبری بدست می آید. پسته های آب خندان به دلیل خندان شدن طی فرآیندهای مکانیکی کیفیت و قیمت پایین تری نسبت به پسته های خندان طبیعی دارند با این حال این نوع پسته به دلیل قیمت مناسب میزان خرید و فروش بالایی جهت صادرات و برای مصارف آجیلی دارد.

مشخصات پسته آب خندان

پسته آب خندان اکبری بر اثر خیساندن و حرارت دیدن رنگ مغز آن ها تغییر پیدا می کند و رنگ سبز خود را از دست می دهد هم چنین مغز آن حالتی چروکیده پیدا می کند. پسته آب خندان اکبری گرم مغز کمتری نسبت به پسته اکبری خندان دارد.

به طور کلی طعم پسته های آب خندان کیفیت بالایی ندارند اما با رعایت بهداشت و استاندارد ها در هنگام آب خندان کردن پسته، طعم آن بیشتر حفظ می شود.

پوست استخوانی پسته های آب خندان معمولا رنگ تیره تری نسبت به پسته های خندان طبیعی دارند.

البته پسته های آب خندان نیز خالی از مزیت نیستند یکی از مزیت های پسته آب خندان عدم وجود آفلا توکسین در آن ها است که به طرز صحیح آب خندان کردن و بهداشت آن طی این فرآیند بستگی دارد.

پسته های آب خندان را بدین گونه خندان می کنند که پسته های دهان بست را به مدت چند ساعت داخل آب سرد قرار می دهند تا خیس بخورد و خندان شود و پس از آن پسته را خشک می کنند هنگام خشک شدن، پسته ها کاملا خندان می شوند. در فرآیند آب خندان کردن پسته اکبری نیازی به حرارت نیست اما سرد بودن آب بسیار حائز اهمیت است.

شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری آب خندان اکبری را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت عمده به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

آب خندان اکبریپسته آب خندان اکبریپسته اکبری آب خندانخرید پسته آب خندان اکبریخرید پسته اکبری آب خندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *