پسته دهن بست فندقی _ فروش پسته رفسنجان

پسته دهن بست فندقی

پسته دهن بست فندقی _ فروش پسته رفسنجان به صورت عمده در این مجموعه انجام می شود. از پسته فندقی دهن بست جهت مصارف مغز پسته استفاده می شود.

پسته دهن بست فندقی

پسته فندقی دهن بست نوعی از پسته فندقی است که به دلیل کامل نرسیدن خندان نشده است .از این پسته بیشتر جهت مصارف مغز پسته استفاده می شود مغز پسته فندقی به دلیل چربی زیاد،رنگ سبز و طعم خوب طرفداران بسیاری دارد .

یکی از مهم ترین مزیت های پسته دهان بست عدم وجود سم آفلا توکسین در آن است همانطور که می دانید پسته های ایرانی به داشتن آفلا توکسین شهرت دارند اما مغز پسته های دهان بست عاری از هر گونه سم و مواد شیمیایی می باشد. مغز پسته دهان بسته گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای اروپایی که در مورد بهداشت پسته حساس  می باشد. پسته های دهان بسته علاوه بر بهداشت بالا زمان ماندگاری بالاتری نسبت به پسته های خندان دارند .

مرغوب ترین پسته فندقی دهان بسته در شهرستان رفسنجان تولید می گردد قیمت این پسته با توجه به انس و گرم مغز آن محاسبه می شود یعنی اگر از صد گرم پسته ۵۰ گرم مغز حاصل گردد این پسته ۵۰ گرم مغز است و مرغوب ترین نوع آن پسته فندقی ۵۰ گرم است و قیمت بالاتری دارد. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت پسته فندقی دهان بسته گلدار بودن آن است. پسته های  گلدار کیفیت و قیمت بالاتری دارند.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع پسته  فندقی تولید شده در رفسنجان را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

جهت سفارش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آأرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

پسته دهن بستپسته دهن بست فندقیپسته فندقی دهن بست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *