قیمت پسته فندقی دهن بست _ بازرگانی شادیز

قیمت پسته فندقی دهن بست

قیمت پسته فندقی دهن بست _ بازرگانی شادیز پسته دهن بست با کیفیت را به صورت عمده و بدون واسطه با قیمت مناسب برای مشتریان تامین می نماید.

قیمت پسته فندقی دهن بست

پسته فندقی یکی از معروف ترین پسته های صادراتی ایران است که بیشترین حجم از تولید و صادرات را به خود اختصاص داده است پسته فندقی در انواع پسته فندقی خندان،آب خندان و دهان بست در بازار های کشور خرید و فروش و صادرات می شود.

پسته فندقی دهن بست با کیفیت گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای خارجی و برای مغز گیری به شمار می آید همانطور که می دانید پسته های ایران به داشتن آفلاتوکسین مشهور هستند و مشتریان خارجی حساسیت بالایی به این موضوع دارند به همین دلیل پسته های دهان بست به دلیل عدم وجود سم آفلاتوکسین در آن ها گزینه بسیار مناسبی جهت صادرات به کشورهای مختلف می باشند این نوع پسته به دلیل بسته بودن پوست استخوانی آن هیچ گونه مواد شیمیایی و سمی ندارد و از نظر بهداشتی نیز محصولی استاندارد است.

حتی در بیشتر موارد پسته فندقی دهن بست میزان تقاضای بیشتری نسبت به پسته های فندقی خندان دارد.پسته فندقی دهن بست هم چنین زمان ماندگاری طولانی نری نسبت به پسته های خندان دارد.

قیمت پسته دهن بست فندقی با توجه به گرم مغز،سبز بودن مغز پسته و هم چنین گلدار بودن و چربی مغز آن محاسبه می گردد.گرم مغز همان نسبت پوست به مغز پسته در صد گرم است به طور مثال اگر از صد گرم پسته پنجاه گرم مغز به دست آید به آن پسته پنجاه گرم مغز می گویند. هر چه گرم مغز پسته بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین پست دهن بست فندقی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت در اختیار  خریداران و تجار عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی دهن بستقیمت پسته دهن بستقیمت پسته دهن بست فندقیقیمت پسته فندقی دهن بستقیمت پسسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *