قیمت پسته دهن بست کله قوچی _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت پسته دهن بست کله قوچی

قیمت پسته دهن بست کله قوچی _ شرکت بازرگانی شادیز پسته دهن بست کله قوچی را بصورت عمده با قیمت منحصر به فرد به خریداران محترم عرضه می نماید.

قیمت پسته دهن بست کله قوچی

قیمت پسته دهن بست با توجه به موارد متفاوتی از پسته خندان تعیین می گردد. پسته دهن بست به دلیل کاربرد های متفاوت از تقاضای بالایی برخوردار می باشد. خرید و فروش عمده پسته کله قوچی دهن بست بازار داخلی و خارجی بسیار پر رونقی دارد.

صادرات پسته دهن بست به کشورهایی که به دنبال مغز پسته سالم هستند و از نظر بهداشتی قوانین سختگیرانه ای دارند بسیار مناسب می باشد.

کاربرد های پسته دهن بست

پسته دهن بست به پسته هایی می گویند که به دلیل رشد نامناسب توانایی شکافته شدن را ندارند و پوست استخوانی آن ها بسته باقی می ماند. از پسته دهن بست برای مصارف مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

تولید مغز پسته

بیشترین حجم مغز پسته های موجود در بازار از پسته های دهن بست به وجود می آید. مغز پسته مهم ترین فراورده پسته است و از فروش و صادرات پر رونقی برخوردار می باشد.

تولید پسته آب خندان

یکی از بیشترین مصارف این نوع پسته تهیه پسته آب خندان است. پسته های آب خندان به دلیل قیمت پایین تر نسبت به پسته های خندان از بازار خوبی برخوردار می باشند.

تولید خلال پسته

خلال پسته یکی از مهم ترین فراورده هالی مغز پسته است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنایع شیرینی پزی استفاده می شود. خلال پسته معمولا از مغز پسته های دهن بست کشیده به دست می آید.

تولید پودر پسته

تولید پودv پسته از مغز پسته های لپه و شکسته انجام می شود که در شیرینی پزی ها مصرف بالایی دارد.

صادرات پسته دهن بست

صادرات پسته دهن بست به کشورهای مختلف انجام می شود. به عنوان مثال کشورهای اروپایی به دلیل داشتن قوانین سختگیرانه بهداشتی نسبت به واردات مواد غذایی اغلب پسته های دهن بست را خریداری می کنند.

کشور ترکیه نیز برای تولید مغز پسته به دنبال خرید پسته دهن بست است. کشور ژاپن نیز از بزرگترین خریداران پسته دهن بست است. این کشور پس از خرید پسته دهن بسته آن ها را به پسته آب خندان تبدیل کرده و به صورت بسته بندی شده با قیمت های بالا به فروش می رساند.

محاسبه قیمت پسته دهن بست کله قوچی

قیمت پسته دهن بست بر خلاف پسته های خندان با توجه به پارامترهای متفاوتی محاسبه می گردد. قیمت پسته دهن بست با توجه به نوع پسته و گرم مغز آن تعیین می گردد.

نوع پسته به لحاظ کشیدگی و گرد بودن و گلدار یا سبز بودن مغز پسته بر قیمت پسته تاثیر گذار است. میزان مغز پسته به دست آمده از شکستن ۱۰۰ گرم پسته دهن بست مهم ترین معیار برای تعیین قیمت این نوع پسته است. مرغوبترین نوع آن پسته دهن بست ۵۰ گرم مغز است هر چه میزان مغز آن بیشتر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

فروش عمده پسته کله قوچی دهن بست

بزرگ ترین مراکز تولید کننده پسته های دهن بست ،ترمینال های ضبط پسته می باشند.

شرکت بازرگانی شادیز با داشتن ترمینال های ضبط پسته انواع پسته دهن بست از جمله پسته کله قوچی را به صورت مستقیم در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@fgmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

صادرات پسته دهن بستفروش عمده پسته کله قوچی دهن بستقیمت پسته دهن بستقیمت پسته دهن بست کله قوچیقیمت پسته کله قوچی دهن بستکاربرد پسته دهن بست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *