مرکز خرید پسته اکبری درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز خرید پسته اکبری درجه یک

مرکز خرید پسته اکبری درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری درجه یک ایرانی را به صورت عمده و تناژی با قیمت عالی به فروش می رساند.

مرکز خرید پسته اکبری درجه یک

پسته اکبری درجه یک از پسته هایی است که به دلیل کیفیت بالا از آن بصورت آجیلی و برای صادرات به کشورهای کیفیت محور مانند کشورهای عربی استفاده می شود.پسته اکبری لوکس ترین و گران ترین پسته تولید شده در ایران به شمار می رود.

معرفی پسته اکبری

پسته اکبری جزو ارقام بادامی شمار می رود و مانند پسته احمد آقایی و پسته بادامی ظاهری کشیده دارد اما پسته اکبری درشت تر و کشیده تر است هم چنین وزن بیشتری دارد. پوست استخوانی این پسته کرم رنگ و مغز آن دارای رنگ بنفش مایل به قهوه ای است. علاوه بر درشتی و کشیدگی این پسته درجه خندانی بالا و طعم بسیار لذیذ و خاصی دارد که سبب شهرت آن شده است.

انس این پسته پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشانگر درشت بودن آن می باشد. پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد. نوع دوبر چاک آن کیفیت بالایی دارد. پسته اکبری در انواع دستچین شده،خندان،آب خندان و دهن بست به بازار عرضه می گردد.

مرغوبترین نوع آن پسته اکبری دستچین شده و خندان است که از آن بیشتر برای مصارف آجیلی استفاده می شود. کشورهای ثروتمند عربی و حوزه ی خلیج فارس مانند امارات،کویت،قطر،عمان،بحرین و .. از خریداران اصلی این نوع پسته می باشند. پسته اکبری در مناطق مختلف ایران از جمله کرمان و رفسنجان به صورت عمده تولید می گردد.

مرکز خرید پسته اکبری

شرکت بازرگانی شادیز،یکی از بزرگ ترین مراکز تامین ،فروش و صادرات پسته اکبری درجه یک در ایران به شمار می رود. این مجموعه انواع پسته اکبری را بدون هیچ واسطه ای و با قیمت مناسب به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

خرید پسته اکبری درجه یکمرکز خرید پسته اکبریمرکز خرید پسته اکبری درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *