فروش گردو پر مغز ایرانی به صورت عمده _ بازرگانی شادیز

فروش گردو پر مغز ایرانی به صورت عمده

walnut and a cracked walnut isolated on the white background. with clipping path


فروش گردو پر مغز ایرانی به صورت عمده _ بازرگانی شادیز انواع گردوی اعلا و درجه یک ایرانی را به صورت عمده، با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

فروش گردو پر مغز ایرانی به صورت عمده

گردو یکی از محبوب ترین انواع خشکبار و آجیل های تولید شده در ایران است. گردو میوه ای ارزشمند و مغذی است که به دلیل داشتن روغن فراوانش معروف است. از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی و صنایع روغن گیری استفاده می شود.

فروش گردوی پر چرب و پر مغز ایرانی توسط شرکت بازرگانی شادیز به صورت مستقیم با تضمین قیمت و کیفیت در سراسر ایران انجام می شود.

گردو میوه ای گرد و و دو پوسته ای است. یک پوست سبز رنگ و نرم که به تدریج خشک می شود. و یک پوست چوبی قهوه ای رنگ که مغز گردو درون آن قرار دارد. مغز گردو تنها بخش قابل خوراکی گردو است. مغز گردو منبعی عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین،امگا۳،آهن،کلسیم و .. است. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشدو امگا۳ سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

گردو در کشورهای مختلف دنیا مانند ایران،چین،آمریکا و .. تولید می گردد. کشت گردو برای اولین بار در ایران انجام شده است و سپس به سایر کشور ها انتقال یافته است. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار با کیفیت هستند و حرف اول را در دنیا می زنند.

انواع گردو ایرانی

درخت گردو در مناطق مختلف کشور از جمله استان فارس؛همدان،کرمان،آذربایجان شرقی،خراسان و .. تولید می گردد. گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

گردو پوست کاغذی

گردو سنگی

گردو سوزنی

گردو نوک کلاغی

گردو خوشه ای

گردو ماکویی

هر یک از انواع گردوهای ایرانی خصوصیات ویژه ای دارند و به شکل مغز شده و با پوست در بازار خرید و فروش می شود. کشور  ایرانم هم چنین یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان گردو در دنیا به شمار می رود. گردوهای ایرانی به کشورهای مختلف مانند آلمان،فرانسه،امارات،کویت،قطرعمان،گرجستان،پاکستان و .. صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک و پر مغز تولید شده در مناطق مختلف ایران را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید مجصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده گردو پر مغز ایرانیفروش گردو ایرانی به صورت عمدهفروش گردو پر مغز ایرانیفروش گردو پر مغز ایرانی به صورت عمدهگردو پر مغز ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *