خرید پسته اکبری درجه یک جهت صادرات _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته اکبری درجه یک جهت صادرات

خرید پسته اکبری درجه یک جهت صادرات _ شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین پسته اکبری را جهت صادرات، به صورت تناژی به فروش می رساند.

خرید پسته اکبری درجه یک جهت صادرات

خرید پسته اکبری درجه یک در ایران بیشتر جهت صادرات و برای مصارف آجیلی انجام می شود. پسته اکبری به عنوان لوکس ترین پسته تولید شده در ایران از حجم صادرات بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی پسته اکبری

پسته اکبری لوکس ترین و گران ترین پسته تولیدی ایران است و ظاهری کشیده و درشت دارد. این پسته پوست استخوانی کرم تیره و مغز بنفش مایل به قهوه ای دارد. پسته اکبری با نام پسته آجیلی در ایران شناخته می شود. علاوه بر ظاهر زیبا و کشیده این پسته مغز بسیار خوش طعم و لذیذی دارد. پسته اکبری با نام super long pistachio در بازارهای جهانی شتاخته می شود.

انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. پسته اکبری هم چنین درجه خندانی بسیار بالایی دارد و در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد. نوع دو بر چاک آن قیمت و کیفیت بالاتری دارد.

صادرات پسته اکبری

پسته اکبری از نظر تجاری ارزش بسیار بالایی دارد و از صادرات بسیار پر رونقی برخوردار می باشد. صادرات پسته اکبری به کشورهای لوکس پسند و ثروتمند و به اصطلاح کشورهای کیفیت محور انجام می شود. مهم ترین کشورهای خریدار پسته اکبری عبارتند از:

امارات

قطر

کویت

عمان

ترکیه

بحرین

و..

پسته اکبری در مناطق مختلف ایران کشت می شود. اما بیشتر حجم از پسته اکبری درجه یک در استان کرمان و شهرستان رفسنجان تولید می گردد.پسته اکبری رفسنجان ظاهر لوکس و طعم عالی دارد. پسته اکبری در رفسنجان به دلیل حجم بالای تولید، با قیمت مناسب تری به بازار عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری خندان،دستچین،آب خندان و دهن بست را در حجم های بالا با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته اکبری

پسته اکبری جهت صادراتخرید پسته اکبری جهت صادراتخرید پسته اکبری درجه یکخرید پسته اکبری درجه یک جهت صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *