قیمت فروش پسته ایران در دبی _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت فروش پسته ایران در دبی

قیمت فروش پسته ایران در دبی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب ایرانی را با مناسب ترین قیمت به بازار دبی صادر می نماید.

قیمت فروش پسته ایران در دبی

قیمت فروش پسته در دبی به دلیل حجم بالای صادرات پسته از ایران به دبی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کشور دبی یکی از بزرگترین مقاصد صادراتی پسته های ایرانی است. هر ساله حجم بالایی از پسته های مرغوب ایرانی به بازارهای این کشور صادر می گردد.

بازار دبی یک بازار  کاملا رقابتی است چرا که علاوه بر پسته ایران،پسته آمریکا نیز در این بازار وجود دارد. از همین رو آگاهی از قیمت پسته در دبی برای تجارت با تجار این منطقه از موضوعات بسیار با اهمیت است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت فروش پسته با کارشناسان مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

فروش پسته در دبی

دبی از شهرهای بزرگ تجاری در خاورمیانه است و یکی از راه های ارتباطی مهم جهت صادرات محصولات ایرانی به بازارهای جهانی می باشد. پسته یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران به این کشور است. در سالهای اخیر حجم صادرات پسته از ایران به امارات _دبی با افزایش بسیار چشمگیری روبه رو بوده است.

کشور امارات از کشورهای ثروتمند عربی است و بیشتر خریدار پسته های لوکس ایرانی مانند پسته اکبری و کله قوچی دستچین شده از ایران می باشد.

به طور کلی صادرات پسته به دبی به دو منظور انجام می شود.

۱. برای مصرف در بازار داخلی این کشور که در این صورت پسته های لوکس را خریداری می کنند.

۲. برای صادرات مجدد به سایر کشورها مانند عربستان و کشورهای اروپایی. در این نوع خرید قیمت پسته از اهمیت بالایی برخوردار است.

صادرات پسته به دبی از طریق راه های دریایی انجام می شود. مهم ترین بندر تجاری دبی،بندر جبل علی می باشد که از نظر تجاری موقعیت بسیار خوبی دارد . بسیاری از محصولات صادراتی ایران به مقصد این بندر روانه بازار دبی می شوند.

قیمت پسته دربی

همانطور که گفتیم بازار دبی یک بازار بزرگ و رقابتی است و قیمت پسته برای عرضه در این بازار بسیار حائز اهمیت می باشد. برای صادرات پسته به دبی قیمت پسته باید با توجه به قیمت پسته های آمریکایی و بازار کشور دبی تعیین گردد تا پسته ایرانی بتواند در این بازار به خوبی از پسته های آمریکایی پیشی بگیرد.

پارامترهای مختلفی بر قیمت پسته در دبی تاثیر گذار است که عبارتند از:

نوع پسته

انس پسته

میزان تقاضا

حجم خرید

نحوه خرید

نحوه بسته بندی

نرخ ارز

قیمت پسته آمریکا

و..

شما می توانید جهت خرید محصول و اطلاع از قیمت پسته صادراتی در کشور دبی با ما در ارتباط باشید

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش پسته ایران در دبیفروش پسته در دبیقیمت پسته در دبیقیمت فروش پسته ایران در دبیقیمت فروش پسته در دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *