قیمت پسته اکبری و کله قوچی دستچین _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت پسته اکبری و کله قوچی دستچین

قیمت پسته اکبری و کله قوچی دستچین _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته های لوکس و دستچین شده را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می نماید.

قیمت پسته اکبری و کله قوچی دستچین

قیمت پسته اکبری و کله قوچی دستچین از موارد با اهمیت برای صادرکنندگان پسته به کشورهای عربی و آجیل فروشی ها می باشد.

پسته دستچین شده به پسته هایی می گویند که به وسیله دست پسته های دهن بست ، دهن چفت،لک دار و تیره آن ها جدا می شود. پسته های دستچین شده کاملا خندان و یکدست می باشند و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به پسته های صادراتی دارند.

در بین انواع پسته برای دستچین کردن بیشتر از پسته اکبری و پسته کله قوچی در دو انس درشت ۱۸_۲۰ و ۲۰_۲۲ استفاده می شود. پسته های دستچین شده گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در آجیل و صادرات به کشورهای کیفیت محور مانند کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس استفاده می شود. اکثر کشورهای عربی مانند امارات،لبنان،کویت،عمان،قطر و.. به دنبال خرید پسته های درشت و دستچین از بازار ایران می باشند.

دو نوع پسته اکبری و کله قوچی بیشترین میزان تقاضا برای دستچین شدن را دارند. نرخ پسته دست چین اکبری و کله قوچی با توجه به انس و نوع آن محاسبه می گردد. به طور کلی پسته های دستچین با کیفیت ترین انواع پسته های موجود در بازار می باشند و قیمت بسیار بالایی دارند.

پسته های دستچین شده توسط تامین کنندگان با توجه به سفارشات مشتریان فراوری و آماده سازی می شود.بازرگانی شادیز آماده ارائه بهترین انواع پسته دستچین مطابق نیاز و سفارش مشتریان می باشد.

جهت خرید و سفارش محصول هم چنین دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

قیمت پسته اکبری و کله قوچیقیمت پسته اکبری و کله قوچی دستچینقیمت پسته دستچین اکبری و کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *