قیمت هر کیلوگرم پسته ایران در دبی – شرکت خشکبار شادیز

قیمت هر کیلوگرم پسته ایران در دبی - شرکت خشکبار شادیز

قیمت هر کیلوگرم پسته ایران در دبی – شرکت خشکبار شادیز:شرکت بازرگانی پویا ( برند شادیز) یکی از تولید کنندگان، تامین کنندگان و صادرکنندگان به نام دارای سابقه آجیل و پسته در ایران است.
در حال حاضر توانسته است با تنوع کیفیت محصول و بهترین بسته بندی نیاز مصرف کنندگان کشورهای مختلف را برطرف کند.

قیمت هر کیلوگرم پسته ایران در دبی – شرکت خشکبار شادیز

قیمت پسته ایران در هر کیلوگرم در دبی برای بسیاری از بازرگانانی که می خواهند محصول خود را از طریق بنادر خود به امارات متحده عربی ارسال کنند، مهم است.

ایران سالانه مقدار قابل توجهی پسته تولید و به نقاط مختلف جهان صادر می کند. تعداد زیادی از مردم ایران در زمینه تولید و صادرات پسته فعالیت دارند. به ویژه در استان های ایران که رکن اصلی تولید و صادرات پسته هستند. حجم صادرات پسته از ایران قابل توجه است.

گاهی اوقات صادرکنندگان محصولات خود را برای فروش به کشورهای دیگر ارسال می کنند.

امارات را می توان یکی از کشورهایی دانست که بنادر آن جایگاه ویژه ای برای تجارت دارد. برخی از تجار ایرانی پسته های خود را به دبی منتقل می کنند و سپس به فروش می رسانند. بنابراین قیمت هر کیلوگرم پسته ایران را در دبی اعلام می کنند.

قیمت پسته ایران در هر کیلو

قیمت پسته ایرانی در محدوده وسیعی قرار دارد. برخی از پسته های ارزان در ایران از قیمت ۴ دلار تا قیمت بالاتر برای پسته با کیفیت بالاتر برخوردار هستند.

صادرکنندگان هنگام مذاکره با مشتریان خود هزینه های جانبی صادرات را تخمین زده و سپس قیمت نهایی را اعلام می کنند. به عنوان مثال قیمت پسته ایران به ازای هر کیلوگرم در دبی برابر با قیمت پسته در ایران به اضافه هزینه ارسال محصول به دبی است.

اگر قصد خرید پسته از ایران را دارید می توانید قیمت و موجودی درخواست خود را از صادرکنندگان ایرانی استعلام بگیرید.

شرکت بازرگانی تجارت پویا (برند شادیز) یکی از تولیدکنندگان، تامین کنندگان و صادرکنندگان به نام دارای سابقه آجیل و پسته در ایران در حال حاضر توانسته است با تنوع کیفیت محصول و بهترین بسته بندی نیاز مصرف کنندگان در کشورهای مختلف را برآورده می کند. این شرکت محصولاتی با کیفیت بالا و همچنین تنوع بالا ارائه می دهد.

شادیز صادر کننده پسته به دبی، امارات، عمان، عراق، هند، ویتنام و همچنین آلمان، سوئد و همچنین روسیه، قزاقستان و … است.جهت استعلام قیمت پسته ایران جهت واردات و صادرات به دبی و سایر کشورها می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی شادیز تماس بگیرید.

⇐لطفا با ما تماس بگیرید

لیست قیمت پسته

لیست قیمت پسته -قیمت هر کیلوگرم پسته ایران در دبی - شرکت خشکبار شادیز

قیمت هر کیلوگرم پسته ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد: رقم پسته: اکبری، فندقی، احمد آقایی و کله قوچی.

نوع آن: در انواع پسته باز شده طبیعی، باز مکانیکی، دهان بسته
کیفیت پسته: سوپر، کلاس ۱، استاندارد، کلاس ۲

لطفا توجه کنید:⇓

شرایط تحویل کالا به صورت CFR، CPT، CIF و همچنین CIP پذیرفته می شود.
شرایط پرداخت T/T یا LC است.
همچنین تحویل بار در ۱۰۰ بندر در سراسر جهان در صورت درخواست مشتریان امکان پذیر است.
برای استعلام سطح قیمت با نیازهای درخواستی خود با واحد فروش (تماس) در ارتباط باشید.

⇐ تماس با ما

پسته

استعلام قیمت پستهپسته شادیزتامین کنندگان پسته در ایرانتولیدکنندگان پسته ایرانخرید پسته ایرانیخرید پسته در دبیخرید پسته درجه یک در دبیخرید و فروش پسته عمدهخرید و فروش پسته کیلویی عمدهخرید و قیمت انواع پستهخرید و قیمت پسته خامشرکت پسته و خشکبار شادیزشرکت صادرات پسته شادیزصادرات پسته به اماراتصادرکنندگان پسته ایرانصادرکننده پسته به دبی-اماراتعرضه عمده پستهعرضه عمده پسته ایرانفروش پستهقیمت پستهقیمت پسته (نرخ روز پسته)قیمت پسته احمد آقاییقیمت پسته اکبریقیمت پسته ایرانقیمت پسته ایران در دبیقیمت پسته ایرانی در بازارقیمت پسته بادامیقیمت پسته خام امروزقیمت پسته خام با پوست امروزقیمت پسته خندان ایران در دبیقیمت پسته در بازار جهانیقیمت پسته در دبیقیمت پسته درجه یکقیمت پسته صادراتی ایرانقیمت پسته عمدهقیمت پسته فندقیقیمت پسته کیلوییقیمت خرید پسته در دبیقیمت خرید پسته درجه یک در دبیقیمت خشکبار در دبیقیمت روز پستهقیمت فروش پسته ایران در دبیقیمت هر کیلو پسته ایرانقیمت هر کیلو پسته خامقیمت هر کیلو پسته در اروپاقیمت هر کیلو پسته در ایرانقیمت هر کیلو پسته در دبیقیمت هر کیلوگرم پسته ایرانکارخانه پسته شادیزلیست قیمت پستهنرخ پستهنرخ روز پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *