خرما ربی ارگانیک – خرما ربی از کجا بخریم – شرکت شادیز

خرما ربی ارگانیک - خرما ربی از کجا بخریم - شرکت شادیز

خرما ربی ارگانیک – خرما ربی از کجا بخریم – شرکت شادیز:خرما ربی یکی از محبوب ترین انواع خرمای ایرانی است. خرمای ربی ایرانی با رنگ قهوه ای تیره و پوست نازک در دسته خرمای نیمه خشک قرار می گیرد.

شرکت بازرگانی بین المللی تجارت پویا (گروه بازرگانی شادیز) به یکی از بزرگترین و مطمئن ترین تامین کنندگان خشکبار در ایران تبدیل شده است.

ما صادرکننده معتبر و موفق خرمای ارگانیک هستیم و خرمای خشک، نیمه خشک و تازه ایرانی را به کشورهای اروپایی، عربی و آسیایی معرفی کرده ایم.
شادیز متعهد به صادرات محصولات با کیفیت و احترام به اخلاق حرفه ای و صداقت با شرکای تجاری خود است.

خرما ربی ارگانیک – خرما ربی از کجا بخریم – شرکت شادیز

خرمای ارگانیک ربی چیست؟

خرمای ربی ارگانیک یکی از بهترین و قدیمی ترین خرماهای دنیاست که در ایران می روید. این خرمای ارگانیک نیمه خشک در استان سیستان و بلوچستان (یکی از ۳۱ استان ایران) می روید.
خرمای ربی ارگانیک نوعی خرما است که پوست نازک، روشن‌تر از رنگ مضافتی، شیره زیاد، رطوبت کم، هسته کوچک، اندازه بلند و قدیمی‌ترین خرما در کشور ایران است و همچنین این میوه دارای بیشترین ارزش غذایی و اقتصادی‌ترین خرما در ایران است.

رطوبت خرمای ربی ارگانیک

رطوبت خرمای ربی ارگانیک تقریبا زیر ۱۶ درصد است.

رنگ خرمای ربی ارگانیک

خرمای ربی ارگانیک دارای رنگ مشکی جذابی است که سیاه مایل به قرمز و بافت نرمی دارد.

شکل خرمای ربی ارگانیک

شکل خرما ارگانیک ربی بلند، بیضی، نیمه خشک، خطی، آبدار و دارای پوست نازک با کمی دانه است.

اندازه خرمای ربی ارگانیک

اندازه خرمای ربی ارگانیک بلند، گرد (اندازه آن به صورت نسبی موجود است) و عیار آن معمولی است، همچنین نوع دیگری از خرمای ربی ارگانیک وجود دارد که کوچکتر، خشک تر و سخت تر است.

طعم خرمای ربی ارگانیک

خرمای ربی ارگانیک دارای بهترین انواع طعم دهنده خرمای ارگانیک است، زیرا این طعم ارگانیک خرما شیرین است و طعمی لذیذ و وصف ناپذیر منحصر به فرد دارد.

زمان برداشت خرمای ربی ارگانیک

زمان برداشت خرما ربی ارگانیک به اقلام مختلفی از جمله آب و هوا، آب، خاک و … بستگی دارد. معمولاً از اواخر شهریور شروع می شود و معمولاً تا دو ماه ادامه می یابد.

انواع خرمای ربی ارگانیک

خرمای ربی ارگانیک را می توان به دو نوع ربی ارگانیک بدون هسته و ربی ارگانیک بدون هسته تقسیم کرد.

بسته بندی خرما ارگانیک ربی

برای تصمیم گیری سریع شما، شادیز با داشتن امکانات کارتن سازی/چاپ خدمات اضافی را ارائه می دهد:

شرکت ما همیشه محصولات با کیفیت بالا و مطلوب ترین خدمات را برای خریداران خود ارائه می دهد، ما کیفیت را به اندازه خدمات مهم می دانیم.

ما به تمام مشتریان خود کارتن عرضه می کنیم و هر نوع چاپ مشخص شده (نام، آدرس، لوگو) را با توجه به نیاز مشتریان چاپ می کنیم.

ویژگی های بسته بندی خرما ارگانیک ربی:

محصول ما در سه درجه AAA، AA و A موجود است
داشتن برند در سطح داخلی و بین المللی
بسته بندی: جعبه کارتن ۵ کیلوگرمی، جعبه کارتن ۱۰ کیلوگرمی

خرمای ربی را از کجا بخریم – شرکت خرمای شادیز

خرمای ربی را از کجا بخریم - شرکت خرمای شادیز - خرما ربی ارگانیک - خرما ربی از کجا بخریم - شرکت شادیز

برای خرید بهترین خرما ربی می توانید از شرکت صادرکننده خشکبار بازرگانی پویا با خدمات (برند شادیز) استفاده کنید. علاوه بر این، این بازرگانی انواع خرما از جمله خرمای مضافتی، خرمای زاهدی و انواع دیگر را صادر می کند.

ایران بزرگترین خرمای ربی را دارد. این رقم در مقایسه با خرمای خشک به دلیل طعم و کیفیت عالی برای عرضه و صادرات ایده آل است.

شرکت ما از آنجایی که به مناطق خرمای کشور، سردخانه و فن آوری بسته بندی خرما دسترسی دارد، می تواند کالاها را به صورت سازماندهی شده در اختیار شما قرار دهد.

خرما ربی را نیز می توان با برچسب خصوصی مشتریان و در بسته بندی های مختلف بر اساس بازار مورد نظر بسته بندی کرد. شرکت ما خرمای ربی را به صورت عمده به همراه سایر انواع خرما می فروشد و بسته بندی می کند.

به عنوان مثال خرمای ربی معمولاً در ظروف فله ای با وزن ۵ و ۱۰ کیلوگرم فروخته می شود. بنابراین اگر قصد خرید خرما ربی را دارید، علاوه بر کیفیت، به شکل بسته بندی محصول نیز توجه کنید.

ما همچنین در تهیه و بسته بندی خرما کمک می کنیم. تهیه خرما، دسته بندی، برچسب زدن، بسته بندی تحت برند و برش زدن انواع خرما تخصص ماست.

ربی ها به دلیل محبوبیتی که دارند، خرمای خود را قبل از برداشتن از درخت می فروشند. بدیهی است که باید توجه داشت که تمام خرمای ربی به صورت رسیده استفاده نمی شود. سایر اقلام صنعتی نیز از این خرما بهره می برند.

قیمت خرما ربی

قیمت خرما ربی - خرما ربی ارگانیک - خرما ربی از کجا بخریم - شرکت شادیز

با تماس با کارشناسان فروش، می توانید از قیمت فعلی خرما ربی و همچنین قیمت عمده فروشی خرما ربی مطلع شوید.

برای اطلاع از هزینه های خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای خاصویی، خرمای مدجول و خرمای دگلت نور و سایر موارد، می توانید از طریق ایمیل و شماره واتساپ با شرکت شادیز در تماس باشید.

همانطور که می دانید، تنوع زیادی از خرما موجود است و هر کدام طرفداران زیادی دارند. خرمای ربی، یکی از این خرماهاست که در بین بسیاری دیگر محبوبیت دارد.

خرمای ربی به دلیل کیفیت و جذابیت استثنایی خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا در مقادیر زیادی به بازارهای خارجی فروخته می شود و در آنجا معروف و محبوب هستند.

برای خرید و دریافت قیمت خرما با کیفیت می توانید با کارشناسان شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

انواع بسته بندی خرمابسته بندی انواع خرما صادراتیبسته بندی خرما ارگانیک ربیبهترین خرمای ربیبهترین قیمت خرمابهترین قیمت خرید خرماپخش خرماتولید خرمای ارگانیکتولید و بسته بندی خرماتولیدکننده و صادرکننده خرماخرما ربی ارگانیکخرما ربی ایرانیخرما ربی شادیزخرما طبیعیخرمای ارگانیکخرمای ارگانیک ایرانخرمای عمدهخرید آنلاین خرماخرید انواع خرماخرید خرماخرید خرما ارگانیک ربیخرید خرما ایرانشهرخرید خرما ایرانیخرید خرما ربیخرید خرما ربی ارگانیکخرید خرما ربی در ایرانخرید خرما ربی درجه یکخرید خرما صادراتیخرید خرما طبیعیخرید خرمای ارزانخرید خرمای ارگانیکخرید خرمای بمخرید خرمای جنوبخرید خرمای درجه یکخرید خرمای سیستان و بلوچستانخرید خرمای کرمانخرید فروش خرماخرید و فروش خرماخرید و فروش عمده خرماخواص خرماخواص خرمای ربیشرکت خرمای شادیزشرکت صادرات خرمای شادیزشرکت صادرکننده خرما شادیزصادرات خرما ایرانیصادرکننده خرما ربیعرضه خرما ربیعرضه عمده خرمافروش عمده خرماقیمت انواع خرماقیمت خرماقیمت خرما ارگانیکقیمت خرما بسته بندیقیمت خرما تازهقیمت خرما خشکقیمت خرما در تهرانقیمت خرما ربیقیمت خرما ربی امسالقیمت خرما ربی در ایرانقیمت خرما صادراتیقیمت خرمای ایرانیقیمت خرمای ایرانی در اروپاقیمت خرمای ایرانی در دبیقیمت خرمای ایرانی در هندقیمت خرید خرما ربیقیمت روز خرماقیمت عمده خرماقیمت فروش خرما ربیکارخانه تولید و عرضه خرمالیست قیمت خرمالیست قیمت خرما ربی ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *